• Saken86

    Bim+6 ingen mens inget plus, fler som vill följas?

    Hej :)

    Vi har försökt sen i december men inget har hänt ännu.

    Nu till våran stora förvåning så dyker inte mensen upp. Inte heller något plus.

    Är på bim+6 och alla tester visar negativt. Har dock jätte mkt mensvärk, flytningar, ömmande tuttar, trött som attans, illamående och ingen matlust.

    Ganska exakt som när jag väntade dottern. Då kom pluset först på bim+7, så har inte gett hoppet upp ännu! ????

    Fler i samma sits som vill skriva av sin frustration och följas till ev. Plus? :)

  • Svar på tråden Bim+6 ingen mens inget plus, fler som vill följas?
  • Niila

    Hej!

    Är på BIM-1 (tror jag) och har precis som du väldigt mkt symptom. Illamående, molvärk, känslig för dofter, trött, hungrig hela tiden fast känns som att jag ska spy när jag ska äta, lättirrriterad osv osv. Gjorde precis ett test med clearblues tidiga som visade negativt:/ Trodde verkligen att jag skulle plussa. Min yngsta är 6 år och minns inte när jag plussade med honom.:S Testade du med det tidiga eller det vanliga?:)

  • Saken86
    Niila skrev 2018-07-04 16:20:54 följande:

    Hej!

    Är på BIM-1 (tror jag) och har precis som du väldigt mkt symptom. Illamående, molvärk, känslig för dofter, trött, hungrig hela tiden fast känns som att jag ska spy när jag ska äta, lättirrriterad osv osv. Gjorde precis ett test med clearblues tidiga som visade negativt:/ Trodde verkligen att jag skulle plussa. Min yngsta är 6 år och minns inte när jag plussade med honom.:S Testade du med det tidiga eller det vanliga?:)


    Jag har testat både och. Fortfarande inget.

    Tänker att den nog bara hoppat över en månad.

    Är på bim+11 nu. Så less.
  • Anonym (Hmmmm)

    Hej!

    Hoppar in här! Är på bim+6 eller 7 och inget plus senast idag :( så galet. Min mens är aldrig sen och har aldrig hoppat över. Har haft molvärk i nästan 2 veckor och ömma bröst men det blir inget plus. Önskar att plusset kommer eller mensen så jag vet.

  • Saken86

    När jag plussade med dottern plussade jag på bim+7. Så vet inte vad jag ska tro. Bim+12 idag. Är det ens vanligt att plussa så sent eller är det mer troligt att mensen krånglar?

    Har onda tuttar och mensvärk om vartannat. Vissa dagar känner jg mig gravid. Vissa dagar känner jag ingenting. Fattar noll... så konstigt alltså!!!

    Hur mår ni?

  • Trullis82

    En cykel på 28 i vanliga fall så gick en bra bit över BIM med flera negativa g-test.

    Dag 43 kom tant röd....

    Jag har nu slutat försöka ha koll. Hade precis alla symptom på graviditet. Precis som på mina andra två o mitt MF. Men ändå kom tant röd.

    Helt ärligt helt jäkla knäckt på allt.

    Att aldrig lyckas o alltid ha symptom på något som inte finns

  • Anonym (Hmmmm)
    Saken86 skrev 2018-07-10 18:04:35 följande:

    När jag plussade med dottern plussade jag på bim+7. Så vet inte vad jag ska tro. Bim+12 idag. Är det ens vanligt att plussa så sent eller är det mer troligt att mensen krånglar?

    Har onda tuttar och mensvärk om vartannat. Vissa dagar känner jg mig gravid. Vissa dagar känner jag ingenting. Fattar noll... så konstigt alltså!!!

    Hur mår ni?


    Jag har ingen aning om hur vanligt det är men det är galet frustrerande, jag kan ta ett nej bara jag får veta hur det är! Är jag gravid eller inte... typ så känner jag.

    Har också onda tuttar och mensvärk. Har haft det i nästan två veckor nu..
  • Trullis82
    Saken86 skrev 2018-07-10 18:04:35 följande:

    När jag plussade med dottern plussade jag på bim+7. Så vet inte vad jag ska tro. Bim+12 idag. Är det ens vanligt att plussa så sent eller är det mer troligt att mensen krånglar?

    Har onda tuttar och mensvärk om vartannat. Vissa dagar känner jg mig gravid. Vissa dagar känner jag ingenting. Fattar noll... så konstigt alltså!!!

    Hur mår ni?


    Jag har kört alla möjliga test o kan säga att det enda som fungerar på mig e CB veckoindikator. O jag testar alltid på BIM + 14. Då brukar det stå gravid 1-2 v.

    Så jag plussar aldrig före
  • Saken86
    Trullis82 skrev 2018-07-11 20:29:36 följande:

    Jag har kört alla möjliga test o kan säga att det enda som fungerar på mig e CB veckoindikator. O jag testar alltid på BIM + 14. Då brukar det stå gravid 1-2 v.

    Så jag plussar aldrig före


    Det var samma test jag hade när jag plusssde med dottern! Kanske borde testa ett sånt igen! Är på bim+14 idag. Ska försöka införskaffa sån idag!

    Hur många barn har du? :) hur länge har ni försökt?
  • Trullis82
    Saken86 skrev 2018-07-12 05:52:00 följande:

    Det var samma test jag hade när jag plusssde med dottern! Kanske borde testa ett sånt igen! Är på bim+14 idag. Ska försöka införskaffa sån idag!

    Hur många barn har du? :) hur länge har ni försökt?


    Jag har två barn födda 2004 & 2010.

    Efter mitt sista barn kände jag att jag var klar o nöjd över mina två underbara skapelser. Så började med p-spruta vilket jag idag ångrar något så fruktansvärt.

    För man vet att sprutan förstörde min cykel. Jag har egen mens men får inga ägg. O efter medicin så får jag ägg men ingen äl. Så från att kunna få barn på egen hand till att behöva hjälp. Sep 2016 tog jag sista sprutan o har aktivt försökt sedan dess.

    Hur många barn har du?

    Att jag testar på BIM+14 är för att min gyn läkare sagt att jag ska testa då för att då ett ärligt svar. O endast med dessa CB veckoindikator för att vara 100% säker...
Svar på tråden Bim+6 ingen mens inget plus, fler som vill följas?