• Corneliass

    Vad kostar ett privat ultraljud?

    Hej! Jag har bara en snabb fråga till er, vad ungefär brukar ett privat ultraljud kosta? På ett ungefär. 

    Jag vill gärna boka in ett sådant och vill gärna ha ett hum om innan jag ringer för att se vad det kommer att kosta. Och med tanke på telefonfobi ringer jag helst inte mer än vad jag måste.

    Tack på förhand! 

  • Svar på tråden Vad kostar ett privat ultraljud?
  • Corneliass
    Trebarnsmamma83 skrev 2018-07-04 19:39:29 följande:

    När jag gjort i V5 resp V8 med olika barn och på olika kliniker har det kostat 600kr resp 850kr. Ett i Norrköping och ett i Linköping


    Åh jävlar, är det så dyrt? haha. Har tittat runt lite på olika kliniker och det pendlar mellan 250-800 typ. 
  • Corneliass
    Glinda från Oz skrev 2018-07-04 20:11:33 följande:

    Oftast kan man mejla och fråga.


    Åh, tack. Ska kolla upp det! 
  • Kellie13
    Corneliass skrev 2018-07-04 18:31:33 följande:

    Hej! Jag har bara en snabb fråga till er, vad ungefär brukar ett privat ultraljud kosta? På ett ungefär. 

    Jag vill gärna boka in ett sådant och vill gärna ha ett hum om innan jag ringer för att se vad det kommer att kosta. Och med tanke på telefonfobi ringer jag helst inte mer än vad jag måste.

    Tack på förhand! 


    600 kostade det för mig.
  • Corneliass
    Kellie13 skrev 2018-07-04 20:56:17 följande:
    600 kostade det för mig.
    Oki, tror nog att det är olika från klinik till klinik. Men ska titta om det finns någon billig här i närheten där jag bor :) 
  • Kellie13
    Corneliass skrev 2018-07-04 21:04:00 följande:
    Oki, tror nog att det är olika från klinik till klinik. Men ska titta om det finns någon billig här i närheten där jag bor :) 
    Ja det verkar skilja en del från klinik till klinik.
Svar på tråden Vad kostar ett privat ultraljud?