• ShaSha91

    Detta känns inte bra och min mage kommer snart att explodera ??!!



    okeeeey, varför jag skriver här är för att i dont know what too doooo!!??
    kommer lägga in före och efter bilder så ni ser skillnaden,
    jag och min sambo hade samlag i slutat av maj, i början av juni fick jag min ägglossning, vet detta pga positivt äl test samt äl symtomen, därefter väntade jag in min mens som skulle dyka upp 16/6, den dock upp då 14 och varade i ca två dagar men under denna tid hade jag ens och samma binda!! samt att det blev rosa på pappret efter torkning och blödningen var inte alls riklig som min mens brukar vara. har testat mig typ tre dagar i rad efter detta men det visar bara negativt, dock vet jag inte varför min mage ser ut som den gör??!!!!! väntar in min andra mens nu som ska dyka upp om 8 dagar::(:(:(:(:
  • Svar på tråden Detta känns inte bra och min mage kommer snart att explodera ??!!
  • FM2018
    ShaSha91 skrev 2018-07-05 03:11:35 följande:
    ser ut så nu :(:(

    Vadå explodera, typ som en väninna om sin pytte mage.
    Är du glad då?


     


    Jag svarar inte på provokation eller upprepade frågor
  • Shoegal81

    Bäst att kolla upp på vårdcentralen, min mage kan bli uppsvälld och se ut sådär efter jag ätit viss mat. Har du gjort ett gravtest?

  • Mittiprick

    Förmodligen är du väldigt spänd och gasig. Som man blir ibland. Har du negativa gravtest så är du inte gravid och då är det bara tarmarna som spökar.

    Inget konstigt alls.


    Tells it the way it is.
  • ShaSha91

    har haft detta över en månad nu snart:S samma mage som morgon och kväll, går på toa, kissar vanligt bajsar men är väldigt trög.. 

  • ShaSha91

    har tidigare utomkvedshavandeskap 2016 då ja inte märkte min graviditet sen efter fjärde månaden då jag fick en stor blödning och vart tvungen att opereras.. 

  • ShaSha91

    har tidigare utomkvedshavandeskap 2016 då ja inte märkte min graviditet sen efter fjärde månaden då jag fick en stor blödning och vart tvungen att opereras.. 

  • Mittiprick

    Man kan inte få utomkveds så sent som 4:e månaden, så du var förmodligen i vecka 6-8, alltså 2-3 månader. Du kanske hade utebliven så länge men du var inte gravid så länge.

    Har du besvär av din mage så får du kontakta dig vårdcentral!


    Tells it the way it is.
Svar på tråden Detta känns inte bra och min mage kommer snart att explodera ??!!