• Anonym (lost)
    Äldre 6 Jul 22:14
    9312 visningar
    34 svar
    34
    9312

    frustrerad!

    Har gått och blivit frustrerad.
    Lever i ett äktenskap där mannen är näst intill helt ointresserad av sex. Det får mig att känna mig pervers men har förstått att så är det ju inte. Jag förstår naturligtvis att det är inte är fel på mig utan på honom.
    Tre månader har vi inte haft sex. Jag tänker inte vara otrogen men längtan att bli åtrådd och att sedd är breddad.
    Mannen är 40+ och nu börjar jag fundera på vad jag skall göra. Hur kan man inte vilja ha sex?!

  • Svar på tråden frustrerad!
  • Anonym (JJ)
    Äldre 6 Jul 22:32
    #1
    Anonym (lost) skrev 2018-07-06 22:14:09 följande:

    Har gått och blivit frustrerad.

    Lever i ett äktenskap där mannen är näst intill helt ointresserad av sex. Det får mig att känna mig pervers men har förstått att så är det ju inte. Jag förstår naturligtvis att det är inte är fel på mig utan på honom.

    Tre månader har vi inte haft sex. Jag tänker inte vara otrogen men längtan att bli åtrådd och att sedd är breddad.

    Mannen är 40+ och nu börjar jag fundera på vad jag skall göra. Hur kan man inte vilja ha sex?!


    Vet vad du menar.

    Är otroligt frustrerande att inte få just den bekräftelsen. Jag tycker det är otroligt viktigt med sex och min sambo hamnar i svackor när hennes sexlust tryter.

    Är ju svårt att få samma behov tillfredsställd själv, så det saknas något hela tiden.

    Jag har tyvärr inget bra råd att ge dig...

    Jag har sex chattat för att i alla fall få någon som helst tillfredsställelse.
  • Anonym (@)
    Äldre 6 Jul 22:33
    #2
    Anonym (lost) skrev 2018-07-06 22:14:09 följande:

    Har gått och blivit frustrerad.

    Lever i ett äktenskap där mannen är näst intill helt ointresserad av sex. Det får mig att känna mig pervers men har förstått att så är det ju inte. Jag förstår naturligtvis att det är inte är fel på mig utan på honom.

    Tre månader har vi inte haft sex. Jag tänker inte vara otrogen men längtan att bli åtrådd och att sedd är breddad.

    Mannen är 40+ och nu börjar jag fundera på vad jag skall göra. Hur kan man inte vilja ha sex?!


    Åh jag lider me dig!! Nästan samma här... väldigt olika nivå på lusten och intresset för sex över lag. Experimentera, vad e d!?
  • Anonym (JJ)
    Äldre 6 Jul 22:38
    #3
    Anonym (@) skrev 2018-07-06 22:33:14 följande:

    Åh jag lider me dig!! Nästan samma här... väldigt olika nivå på lusten och intresset för sex över lag. Experimentera, vad e d!?


    Precis så.

    Men, vad ska man göra åt det då?

    Experimentera på egen hand är ju lagom spännande.

    Man kan ju tycka att lusten ska öka med värmen..
  • Anonym (@)
    Äldre 6 Jul 22:47
    #4
    Anonym (JJ) skrev 2018-07-06 22:38:16 följande:

    Precis så.

    Men, vad ska man göra åt det då?

    Experimentera på egen hand är ju lagom spännande.

    Man kan ju tycka att lusten ska öka med värmen..


    Nu sitter jag här för....tja, nån form av tillfredsställelse... :/ Vad gör man!? E rädd att d i slutändan leder till avslut av relationen eller otrohet...
  • Anonym (JJ)
    Äldre 6 Jul 22:49
    #5
    Anonym (@) skrev 2018-07-06 22:47:27 följande:

    Nu sitter jag här för....tja, nån form av tillfredsställelse... :/ Vad gör man!? E rädd att d i slutändan leder till avslut av relationen eller otrohet...


    Den största risken är väll otrohet skulle jag tro. Är ju troligen bara sex biten du vill förändra om jag förstår dig rätt!?
  • Anonym (@)
    Äldre 6 Jul 22:52
    #6
    Anonym (JJ) skrev 2018-07-06 22:49:44 följande:

    Den största risken är väll otrohet skulle jag tro. Är ju troligen bara sex biten du vill förändra om jag förstår dig rätt!?


    Ja d e nog så. Hur e d själv?

    Håller med om att på egen hand e ingen hit...
  • Anonym (JJ)
    Äldre 6 Jul 22:55
    #7
    Anonym (@) skrev 2018-07-06 22:52:34 följande:

    Ja d e nog så. Hur e d själv?

    Håller med om att på egen hand e ingen hit...


    Egen hand funkar en stund,men inte i längden.

    Jag har hittat lite bekräftelse via chattande. Ger lite tillbaka men, man blir inte mindre kåt och frustrerad. :)
  • Anonym (@)
    Äldre 6 Jul 23:01
    #8
    Anonym (JJ) skrev 2018-07-06 22:55:40 följande:

    Egen hand funkar en stund,men inte i längden.

    Jag har hittat lite bekräftelse via chattande. Ger lite tillbaka men, man blir inte mindre kåt och frustrerad. :)


    Frustrationen ökar!! Omg!!!
  • Anonym (JJ)
    Äldre 6 Jul 23:04
    #9
    Anonym (@) skrev 2018-07-06 23:01:27 följande:

    Frustrationen ökar!! Omg!!!


    Haha :)

    Vad gör man inte?
  • Anonym (Tv Ålen)
    Äldre 6 Jul 23:06
    #10

    Provat att duscha ?

Svar på tråden frustrerad!