• Soffpotatisen

    Positivt eller inte?

    Hej! Dessa CB ägglossningstester blir jag inte klok på. Man ska inte kolla på stickan efter man tagit ut den men varför inte egentligen?? Vad är ens vitsen med den där monitorn man stoppar in den i för den gör ju bara vad våra ögon själva kan se egentligen.

    Men nog av mitt klag.

    Skulle ni tro på att den gett rätt utslag? Någon med erfarenhet? Den visade smiley men tycker det är tveksamma streck alltså

  • Svar på tråden Positivt eller inte?
  • Anonym (Lullan)
    Soffpotatisen skrev 2018-07-08 20:38:53 följande:

    Hej! Dessa CB ägglossningstester blir jag inte klok på. Man ska inte kolla på stickan efter man tagit ut den men varför inte egentligen?? Vad är ens vitsen med den där monitorn man stoppar in den i för den gör ju bara vad våra ögon själva kan se egentligen.

    Men nog av mitt klag.

    Skulle ni tro på att den gett rätt utslag? Någon med erfarenhet? Den visade smiley men tycker det är tveksamma streck alltså


    Har alltid litat på smileygubbarna, eller haft sex var tredjedag ungefär.
  • Teady111

    Teststrecket på de digitala äl-testen börjar "blekna" bara efter någon minut. Om man fått glad gubbe och då tar ut stickan direkt så brukar man se att båda strecken är lika starka. Har du väl fått glad gubbe så är testen positivt :)

Svar på tråden Positivt eller inte?