• incel2­8
    Äldre 10 Jul 10:59
    2225 visningar
    10 svar
    10
    2225

    Varför ignorerar tjejer mig på krogen för?

    Hejsan

    Jag är en 28 årig kille som aldrig haft en flickvän eller fått ligga. Får aldrig matchtningar på tinder,badoo,happypancake. Blir alltid dissad på krogen,ingen tjej som vill dansa med mig. Varför jag ser ju bra ut. Eller vad tycker ni tjejer. Ser jag bra ut?

    imgur.com/a/UtpvlFK

    imgur.com/a/FYbGc1O

    imgur.com/a/S9ReCR7

    imgur.com/a/O36m9RY

    imgur.com/a/O7Y5YCy

  • Svar på tråden Varför ignorerar tjejer mig på krogen för?
  • Äldre 10 Jul 11:03
    #1

    Tror du att det bara är utseende det handlar om?

    Om nej, vad tror du mer spelar roll?

  • Äldre 10 Jul 11:04
    #2

    Utseendet är det inget fel på , det handlar nog mest om hur du själv beter dig och hur du uppfattas. Det första intrycket är nyckeln till hur du sen blir bemött.

  • Äldre 10 Jul 11:11
    #3

    Du uppfattas osäker, du måste kolla på filmer där killar går och klär sig sexigt och med rejäl attityd och öva in den stilen det kroppsspråket och sättet med bättre klädval.

    Besök även frissan få tips hur du ska ha håret.

  • Äldre 10 Jul 11:19
    #4

    Ditt utseende är det absolut inget fel på. Men ser du alltid så där ledsen ut? Det finns inget svar på din fråga. Attraktion mellan människor är fortfarande ett stort mysterium för de flesta av oss. 
    Några tankar från en som är mycket äldre än du.
    - intressera dig för människor, tänk på tjejerna som möjliga vänner
    - lyssna, le
    Dejtingsajter och krogen är inte den lättaste arenan om man letar en möjlig parter, där råder djungelns lag. Leta på andra ställen, via vänner, kusiner, grannar, arbetskamrater.

  • Äldre 10 Jul 11:33
    #5

    Hur gör du när (om) du tar kontakt med tjejer? Är det någon särskilt sorts tjej du vill ha?

    Tänker att du kanske antingen är blyg och försiktig och väntar på att tjejerna ska ta initiativet, eller att du siktar "för högt" (superpopulära tjejer med stort utbud att välja mellan), ELLER att du framstår som desperat och går på allt?

  • Äldre 10 Jul 11:42
    #6

    Jag tycker att du ser jättebra ut! Helt klart. Jag har faktiskt ingen aning om varför du blir dissad. En tanke bara, du ser väldigt ledsen och lite stel ut på just de här korterna - är det samma kort som du har på tex tinder? Byt kort mot kort där du har ett stort avslappnat skratt istället, rak ryck och sträckt nacke så blir det nog bättre kort. :)

  • Äldre 10 Jul 11:43
    #7

    Rygg*

  • Äldre 10 Jul 11:49
    #8

    Det bästa sättet att träffa potentiella partners är intressebaserade-aktiviteter snarare än krogen och dejtingappar.
    Utseendet är mycket mindre viktigt än självkänsla, personlighet och värderingar när det kommer till att ha relationer med människor. Letar man efter ONS är utseendet desto viktigare men fortfarande inte allt.

    De flesta tror jag håller med om att den mesta attraktionen dör snabbt om de andra kvaliteterna saknas.

  • Äldre 10 Jul 11:55
    #9

    Hur beter du dig på krogen och på dejtingsidor? Vad säger du? Vad gör du?

  • Äldre 10 Jul 12:46
    #10
    +1

    Bara det att du ens kallar dig själv för incel säger mig en del. Det är lite samma typ personer som pratar om alfa och beta.


    Hunger, disease, tyranny, superstition and guacamole
Svar på tråden Varför ignorerar tjejer mig på krogen för?