• Akvc

    Vad ska ni rösta på i valet 2018?

    Skulle tycka att det vore intressant att höra vad folk tänker rösta på, och berätta gärna erat yrke. Yrket är intressant eftersom många tar för givet att jag skulle vara vänster på grund av programmet jag studerar.

    Jag kan börja:

    20 år, tjej

    Studerande på socionomprogrammet (kommer dock eventuellt byta program)

    Väljer mellan Liberalerna och Centerpartiet

  • Svar på tråden Vad ska ni rösta på i valet 2018?
  • Anonym (Sverige svenskt)

    Jobbar på en intensivvårdsavd. Ska rösta på SD såklart:)

  • Anonym (solidaritet och värme)

    Deprimerande att faschismen blivit norm på FL och i Sverige. Tror det är dax att  konvertera till islam och gå hem till de små trollen med kanelbullar och en kram;)

  • Akvc
    Anonym (solidaritet och värme) skrev 2018-07-10 19:32:30 följande:

    Deprimerande att faschismen blivit norm på FL och i Sverige. Tror det är dax att  konvertera till islam och gå hem till de små trollen med kanelbullar och en kram;)


    Jag har inget emot att människor har olika politiska åsikter men då syftar jag på vänster eller höger. Däremot SD har jag ett stort problem med för det är ett nazistiskt parti som strider mot alla mänskliga rättigheter som idag finns. Jag accepterar att människor har en annan syn på exempelvis ekonomisk politik eller skolan men de mest grundläggande värderingarna är en helt annan sak och därför kan jag aldrig acceptera SD eller partiets vidriga anhängare.
  • Anonym (Sara)
    Akvc skrev 2018-07-10 19:42:37 följande:

    Jag har inget emot att människor har olika politiska åsikter men då syftar jag på vänster eller höger. Däremot SD har jag ett stort problem med för det är ett nazistiskt parti som strider mot alla mänskliga rättigheter som idag finns. Jag accepterar att människor har en annan syn på exempelvis ekonomisk politik eller skolan men de mest grundläggande värderingarna är en helt annan sak och därför kan jag aldrig acceptera SD eller partiets vidriga anhängare.


    man måste alltid dra upp det med SD motståndare som vägrar inse sanningen. Nej SD ÄR INTE ett nazistiskt parti
Svar på tråden Vad ska ni rösta på i valet 2018?