• Anonym (27)

    Varför vill han inte ha sex?

    Blir så fundersam gällande en man jag har kontakt med, kanske någon kan ge mig lite insyn i det hela. Lite bakgrund... Vi spelade i samma lag när vi var yngre och hade sex till och från 13-15 års ålder. Haft lite kontakt via Facebook under årens lopp men inte mer än så. Efter att jag och min sambo separerade fick vi upp en daglig kontakt och han bjöd in mig på en fest och det slutade med att vi hade sex. Vi har setts några gånger efter det men det är den enda gången vi haft i vuxen ålder, men den dagliga kontakten har fortsatt under några månaders tid.

    Nu till ?problemet?. Vi sextar en hel del, skickar nakenbilder och kåtar upp varandra, men han vill aldrig ses i verkligheten. Han skriver att han vill, kan detaljerat beskriva vad vi ska göra när vi ses, hur sexig han tycker jag är osv, men det blir aldrig av. Har frågat rätt ut vid två olika tillfällen om vi ska lägga ner hela grejen men då svarar han nej, han vill fortsätta ha kontakt och vill träffa mig, men ändå blir det inte av. Vi har båda klargjort att vi inte söker något seriöst. Han har till 100% ingen partner.

    Jag förstår mig inte på den här mannen! Varför vill man prata med någon varje dag, vill se nakenbilder på personen, skickar bilder på sig själv, men sen ändå inte vill ha sex? Försöker komma på en logisk anledning, men kommer inte på någon alls faktiskt. Någon som har något svar? Vill nog skriva av mig mest, kliar hål i huvudet på mig snart.

  • Svar på tråden Varför vill han inte ha sex?
  • Anonym (T)

    Enkelt och tydligt svar, tidsfördriv. När ni sextar krävs ingen ansträngning, han kan svara när han känner för det. Men när de kommer till kritan vill han egentligen inte.

    Been there done that.

  • Anonym (27)
    Anonym (T) skrev 2018-07-12 00:23:15 följande:

    Enkelt och tydligt svar, tidsfördriv. När ni sextar krävs ingen ansträngning, han kan svara när han känner för det. Men när de kommer till kritan vill han egentligen inte.

    Been there done that.


    Men varför? Tycker det är så himla märkligt, varför vill man inte ha sex med någon som man attraheras av?
  • Anonym (T)
    Anonym (27) skrev 2018-07-12 00:26:49 följande:

    Men varför? Tycker det är så himla märkligt, varför vill man inte ha sex med någon som man attraheras av?


    Fast gör han det egentligen? Du kanske är bra runkmaterial men ett uselt ligg. Häng inte upp dig på detta, leta reda på nått nytt.
  • Anonym (ja du)

    Ska följa denna tråd med spänning! Har dejtat  minst 3 såna där med lite variation. Har aldrig lyckats klura ut vad som fattas dem? Har hört andra tjejer snacka om samma. Att de mest är tjejerna som vill knulla???

    Vad mina hade gemensamt var att de i princip aldrig ville precis som din snubbe trots att de hörde av sig regelbundet. Ville ha bilder, snacka på telefon, gav komplimanger (riktigt fina såna) på gränsen till att jag nästan trodde de trillat dit ibland, men att knulla ville de sällan. Snacka om det räckte ungefär för dem!

    Otroligt frustrerande...

    Det jag tänker med din berättelse är antingen att snubben är konflikträdd och inte vågar bryta efter ni låg med varann. Att något gjorde att han var nöjd efter det eller fick kalla fötter, eller så har han flera tjejer på gång samtidigt som dig och hinner bara inte med alla som jag tror var fallet med den ena jag dejtade.

    Alternativt något skumt komplex eller något som håller honom tillbaks. Kanske psykiska problem, klarar inte krav, förväntningar osv men vill ändå ha kontakt?

    Kan vara vad fasiken som helst?

    Tycker faktiskt du ska ställa frågan igen rakt ut och komma med ett ultimatum eller säga att du börjat träffat nån annan för sex och inte vill ha mer kontakt. Det borde sätta fart på honom;)

  • Anonym (27)
    Anonym (T) skrev 2018-07-12 00:31:00 följande:

    Fast gör han det egentligen? Du kanske är bra runkmaterial men ett uselt ligg. Häng inte upp dig på detta, leta reda på nått nytt.


    Ja, alltså attraheras borde han ju göra eftersom han ber om bilder, blir hård och gillar det. Är rätt bra i sängen om jag får säga det själv faktiskt, men som du säger är det väl bäst att bara leta reda på något nytt. Blir bara en sådan grej av det att när han beter sig så blir jag bara mer sugen haha! Tack för svar.
  • Anonym (ja du)
    Anonym (T) skrev 2018-07-12 00:31:00 följande:
    Fast gör han det egentligen? Du kanske är bra runkmaterial men ett uselt ligg. Häng inte upp dig på detta, leta reda på nått nytt.
    Ah det där hade jag inte kunnat tänka ut själv. Om en kille var usel i sängen har liksom all dragning för denna försvunnit omedelbums. Skulle aldrig kunna tillfredsställa mig till en sån kille efteråt.

    Men män och kvinnor är ju helt olika virke. Trodde inte män var så kräsna heller av denna sajt att döma;)
  • Tom Araya

    Kan det ha något med hans livssituation att göra, mycket jobb, mycket fritidsaktiviteter, brist på ork, restid, resekommunikationer eller något sådant som gör att ni inte ses, trots att han säger att han vill?

    Var ses ni?

    Varför inte fråga?

    Har du provat att ta initiativet till att bestämma träff och att du bjuder hem honom på middag eller att du åker till honom?

  • Anonym (T)
    Anonym (ja du) skrev 2018-07-12 00:38:27 följande:

    Ah det där hade jag inte kunnat tänka ut själv. Om en kille var usel i sängen har liksom all dragning för denna försvunnit omedelbums. Skulle aldrig kunna tillfredsställa mig till en sån kille efteråt.

    Men män och kvinnor är ju helt olika virke. Trodde inte män var så kräsna heller av denna sajt att döma;)


    Killar är väl sällan särskilt kinkiga så, tycker dom ett fruntimmer är snyggt kan dom runka till det. Sen behöver inte det betyda att dom vill ligga. Dom är ack så simpla;)
  • Anonym (ja du)
    Anonym (T) skrev 2018-07-12 00:43:28 följande:
    Killar är väl sällan särskilt kinkiga så, tycker dom ett fruntimmer är snyggt kan dom runka till det. Sen behöver inte det betyda att dom vill ligga. Dom är ack så simpla;)
    Fast nu har de ju redan legat och känt varann sedan barnsben. Något skumt är det ju så klart. Vore han inte intresserad alls borde han väl bara sluta höra av sig?


Svar på tråden Varför vill han inte ha sex?