Inlägg från: Anonym (Ledsen för din skull) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Ledsen för din skull)

    Min dotter har blivit som "bitchen" i en amerikansk highschool-film.

    Vänder mig mot att du kallar henne 'stark kvinna'. Ingen stark människa trycker ner andra. Starka människor lyfter andra och hjälper andra att växa och behöver inte hävda sig.

    Jag har inget råd, men förstår om du är förtvivlad.

  • Anonym (Ledsen för din skull)
    Anonym (Dålig pappa) skrev 2018-07-12 22:11:58 följande:

    Jag vet inte om kompisarna är ett dåligt inflytande på henne. Jag vill faktiskt säga att det är tvärtom. Hon är ett dåligt inflytande på dem. De gör som hon gör. Det är hemskt att säga det om sin dotter men det är faktiskt så det är. Min fru var likadan när vi gick i högstadiet. Jag kommer ihåg henne som ännu elakare än vad jag tror min dotter är. Men hon växte väl upp någon gång för hon var inte alls sån när vi blev ett par och är inte alls sån idag. Med undantag av korta stunder i små doser.


    Hur kunde du falla för någon som du beskriver som elak? Hon måste ju fortfarande ha kvar sådana sidor om ni har lyckats fostra er dotter att bli likadan.

    Gissar att dottern har dålig självkänsla. Kanske är det den hon behöver jobba med?

    Vad säger din fru?
Svar på tråden Min dotter har blivit som "bitchen" i en amerikansk highschool-film.