• Äldre 12 Jul 19:09
    1530 visningar
    6 svar
    6
    1530

    Haft svagt positivt jätte länge..

    Hej . Jag måste fråga om råd om dessa CB tester. Är det bara jag som nästan alltid får svagt positivt på alla dessa? Har testat olika och dom ger nästan samma utslag. Alltid någon antydan till streck men ökar aldrig. Får alla detta?! Hur har era jätte svaga test sett ut? :)

  • Svar på tråden Haft svagt positivt jätte länge..
  • Anonym (L)
    Äldre 12 Jul 19:30
    #1

    Ja typ alla får så. Sämsta skiten till gravtest. Helt sjukt att dom får säljas.

  • Anonym (Hm)
    Äldre 12 Jul 19:50
    #2

    CB är skräp, köp ett annat märke.

  • Äldre 12 Jul 19:54
    #3

    Fått det dom två senaste gångerna vi försökt men mensen kom med dunder o brak. Så dom är inte bra att ta för tidigt, efter bim o om man är gravid så funkar dom bra men surt med dessa spökstreck, hoppet byggs ju upp lite av det.

  • Äldre 12 Jul 20:20
    #4

    De kan ge spöksteck men är man gravid så blir strecken supertydliga.

  • Äldre 12 Jul 20:33
    #5

    Jag har bara bra erfarenheter av CB. De där är så svaga så jag skulle inte ens tolka dem som positiva.

  • Äldre 30 Jul 09:38
    #6

    Jag tycker att cb test är de bästa. De från loydsapotek, är mkt sämre. Visat svagt streck flera dagar i rad med endast pytte lite ökning. Medan jag ser stor skillnad från en dag till en annan på cb resten.

    Men vill du veta så ta ett av digitalt cb så får du svart på vitt om du är gravid. ???? hoppas det går bra för dig????

Svar på tråden Haft svagt positivt jätte länge..