• Anonym (17år)
    Äldre 12 Jul 21:40
    12452 visningar
    33 svar
    33
    12452

    Är det möjligt för en 17åring?

    Hur möjligt är det för en sjuttonåring att attrahera äldre (milfs) allt från 25-40.
    Antar att den unga åldern gör det svårt eftersom man kan ses som omogen, barn, och som om man skulle kunna vara deras barn i vissa fall. Hursomhelst finns det ju en del killar som har milf fantasier.

    Hur sannolikt är det?
    Går det om man ser tillräckligt bra ut?

  • Svar på tråden Är det möjligt för en 17åring?
  • Anonym (M)
    Äldre 13 Jul 07:27
    #1

    Hej! Det är nog möjligt men kanske bättre att låta det vara just en fantasi tills man blivit lite äldre. För allas skull.

  • Äldre 13 Jul 09:00
    #2

    Läs boken "Lolita" av Nabokov - just ett sånt fall...

  • Anonym (småpo­jkar haha)
    Äldre 13 Jul 11:11
    #3
    -2 +1
    Anonym (17år) skrev 2018-07-12 21:40:09 följande:

    Hur möjligt är det för en sjuttonåring att attrahera äldre (milfs) allt från 25-40.

    Antar att den unga åldern gör det svårt eftersom man kan ses som omogen, barn, och som om man skulle kunna vara deras barn i vissa fall. Hursomhelst finns det ju en del killar som har milf fantasier.

    Hur sannolikt är det?

    Går det om man ser tillräckligt bra ut?


    De flesta 17åriga killar har ju en mental ålder motsvarande en 14årig tjej. Kanske skall lära sig krypa innan man kan gå.
  • Anonym (Hm)
    Äldre 13 Jul 11:18
    #4
    Anonym (M) skrev 2018-07-13 07:27:52 följande:
    Hej! Det är nog möjligt men kanske bättre att låta det vara just en fantasi tills man blivit lite äldre. För allas skull.
    Håller med
  • Äldre 13 Jul 11:52
    #5

    Tror inte att det skall vara speciellt svårt alls.

    Jag hade en sorts KK-relation i ett par år med en 40+kvinna när jag var 19-21.

    Men vi hade ögonen på varandra flera år tidigare.

    Varför hon attraherades av mig var för att hon bara hade haft sex med en man innan (hennes man) och de hade sex i misonärstälning i ett svart rum. Jag var den första man (pojke) som slickade henne och så vidare.

    Varför jag attraherades av henne?

    Hon var väldigt snygg och väldigt sexig (utsvulten förstod jag senare)

  • Anonym (17år) Trådstartaren
    Äldre 13 Jul 17:57
    #6
    Anonym (småpojkar haha) skrev 2018-07-13 11:11:30 följande:
    De flesta 17åriga killar har ju en mental ålder motsvarande en 14årig tjej. Kanske skall lära sig krypa innan man kan gå.
    Det stämmer men 100% av alla 17åriga killar är ju inte så, finns ju de som är mognare än andra
  • Anonym (Sven)
    Äldre 14 Jul 17:15
    #7
    Anonym (småpojkar haha) skrev 2018-07-13 11:11:30 följande:

    De flesta 17åriga killar har ju en mental ålder motsvarande en 14årig tjej. Kanske skall lära sig krypa innan man kan gå.


    Nu kanske TS inte i första hand tänkte sitta och diskutera kvantmekanik med sin MILF.

    När jag var i 40års åldern hade jag en väldigt ung KK. Hon var adsolut inte dum, tvärt om. Men självklart låg vi på olika mental nivå. Men knulla det kunde hon och det var det vi gjorde när vi träffades.
  • Anonym (Kvinn­a)
    Äldre 15 Jul 14:44
    #8
    +1

    Oavsett attraktion så tycker jag att 17 är för ungt för en vuxen person. Om det inte skulle skilja max 3-4 år möjligtvis.

    Är man över 20 så har jag en mycket mer öppen syn på åldersskillnad i sex och relationer.

  • Anonym (Mats)
    Äldre 15 Jul 19:24
    #9
    Anonym (Sven) skrev 2018-07-14 17:15:11 följande:
    Nu kanske TS inte i första hand tänkte sitta och diskutera kvantmekanik med sin MILF.

    När jag var i 40års åldern hade jag en väldigt ung KK. Hon var adsolut inte dum, tvärt om. Men självklart låg vi på olika mental nivå. Men knulla det kunde hon och det var det vi gjorde när vi träffades.
    Det låter härligt! Hur träffades ni? Jag är själv 40 och man.
  • Äldre 16 Jul 18:45
    #10

    I princip allt är möjligt här i världen. Att olika människor attraheras av varandra händer ju oavsett ålder.

Svar på tråden Är det möjligt för en 17åring?