• Anonym (Kontrollfreak??)

    Min sambo sitter med Snapchat konstant!

    Hur skulle ni göra om er sambo som är 30 år skickade över hundra snaps om dagen? Det plingar konstant i hans telefon och han öppnar sällan snaps när jag är med men jg ser att han är jätte aktiv när jag tex är på jobbet. Jag tycker det är så jobbigt och när jag frågar nån gång vem det är så säger hn att jag ska sluta va kontrollfreak och lita på honom att det bara är kompisar.. men då undrar man ju oftast vad det ör för kompisar för jag ser då sällan någon som är och hälsar på oss eller liknande. Då blir han istället sur och vägrar tala om vilka det är ?för som känner jag ändå inte?

    Snälla vad ska jag göra?

  • Svar på tråden Min sambo sitter med Snapchat konstant!
  • Anonym (123)

    Jag skulle skita i vem han kommunicerar med. Skulle mest se plingandet som irriterande.

    Jag har också massa kompisar som jag nästan aldrig träffar,

  • Anonym (Kontrollfreak??)

    Är jag bara nojig i onödan då? Försöker skita i det len det är jätte störigt samt svaren man får gör mig mer orolig att det ör något som döljs

  • Anonym (kladd)

    Skulle nog fråga varför han bara snapchattar när han är ensam.

    Och hur kan du se att han snapchattar när du är på jobbet?

  • Anonym (Kontrollfreak??)

    Kan se att hans poäng ökar väldigt mycket när jag inte är med därför vet jag att han är väldigt aktiv när jag inte är hemma ????

  • Anonym (Kontrollfreak??)

    Har även frågat varför han inte öppnas snaps när jg ör med och då får jag till svar att han inte vill det för att kg blir sur när han sitter med telefonen istället för att umgås med oss.. men jag köper inte riktigt det. Hellre att man är öppen och ärlig

  • Anonym (Inte svartsjuk)
    Anonym (Kontrollfreak??) skrev 2018-07-13 15:06:21 följande:

    Har även frågat varför han inte öppnas snaps när jg ör med och då får jag till svar att han inte vill det för att kg blir sur när han sitter med telefonen istället för att umgås med oss.. men jag köper inte riktigt det. Hellre att man är öppen och ärlig


    Säger bara en sak, svartsjuka och misstänksamhet tar kål på vilket förhållande som helst.
  • Anonym (Anne)

    Troligtvis snappar han med andra kvinnor. Lättklädda bilder. Inte speciellt ovanligt att män gör det.

    Att han sen gör det för att han planerar eller är otrogen är inte alls säkert. Han får lite bekräftelse från andra kvinnor och är lyrisk över detta.

    Jag har själv varit likadan i mitt gamla förhållande. Fast då var det xbox. Som ganska ensam tjej där får man mängder med bekräftelse om man har en snygg bild o är trevlig.

    Antingen så låter du honom snappa, och ignorera dwt totalt även om det är svårt.

    Eller så ändrar du dig och blir hans drömtjej. Baa du vet vad du bör göra för att få honom galen i dig.

    Kanske behöver du ge honom mer bekräftelse, ha sex mer, ändra nått i ditt utseende tex frisyr, smink, eller kanske träna gå ner i vikt osv.

    Att visa din svartsjuka så öppet kommer sabba ert förhållande förr eller senare.

    Män kollar på porr för jämt och det accepterar de flesta men bilder på kvinnor som kanske är verkliga verkar helt tabu.

    Vill han vara otrogen så får du väl slänga ut fanskapet, dit hamnar ni ändå snart om ni inte släpper detta.

  • Anonym (Hm)
    Anonym (Kontrollfreak??) skrev 2018-07-13 15:06:21 följande:

    Har även frågat varför han inte öppnas snaps när jg ör med och då får jag till svar att han inte vill det för att kg blir sur när han sitter med telefonen istället för att umgås med oss.. men jag köper inte riktigt det. Hellre att man är öppen och ärlig


    Stämmer det då, att du blir sur om han sitter med telefonen? Isf blir det ju dubbelbestraffning du håller på med.

    Däremot: sjukt omoget beteende att inte kunna svara på vem man skriver med. Brukar han inte berätta om sina kompisar generellt?
  • Anonym (Hm 2)
    Anonym (kladd) skrev 2018-07-13 14:59:53 följande:
    Skulle nog fråga varför han bara snapchattar när han är ensam.

    Och hur kan du se att han snapchattar när du är på jobbet?
    Håller med
  • Anonym (Inte svartsjuk)
    Anonym (Hm) skrev 2018-07-13 17:59:41 följande:
    Stämmer det då, att du blir sur om han sitter med telefonen? Isf blir det ju dubbelbestraffning du håller på med.

    Däremot: sjukt omoget beteende att inte kunna svara på vem man skriver med. Brukar han inte berätta om sina kompisar generellt?
    Jag ser inte anledningen till varför man måste berätta vem man interagerar med. Det har faktiskt inte partnern med att göra.

    Jag t ex har lösenord på både mobil, platta och datorerna. Plus kluriga lösenord till precis allt. Även familjeliv.
    Min partner vet inte ens att jag är här på sajten. Det angår honom helt enkelt inte.

    Lika lite som det angår någon i  hela universum vem jag interagerar med.
Svar på tråden Min sambo sitter med Snapchat konstant!