• Anonym (Ung tjej)

    Sååå trött på hans kuk

    Hejsan! Hur handkas ni med snoppbärande partners som kommer för tidigt och verkar inte fatta det när man påpekar. Efter snart 10 års förhållade och han fattar inte och verkar tycka det är okej(!!!) Som no big deal liksom för honom ???? sitter här efter 1 minut avsugning och 1 minut knulla och äter nattmat för att lugna mig själv när han sover. Är såååå irriterad och ville bara knulla ordentligt för en gångs skull ???? han har inte gett mig en ända orgasm utan den får jag fixa själv, är dock trött på det...

    //desperat men vill inte vara otrogen.

  • Svar på tråden Sååå trött på hans kuk
  • Cl4udio

    satte han på dig ordentligt i början? dvs se till att du skulle komma först/också, ta dig i två:an osv

  • Daniel1986
    Anonym (Ung tjej) skrev 2018-07-14 02:37:30 följande:

    Hejsan! Hur handkas ni med snoppbärande partners som kommer för tidigt och verkar inte fatta det när man påpekar. Efter snart 10 års förhållade och han fattar inte och verkar tycka det är okej(!!!) Som no big deal liksom för honom ???? sitter här efter 1 minut avsugning och 1 minut knulla och äter nattmat för att lugna mig själv när han sover. Är såååå irriterad och ville bara knulla ordentligt för en gångs skull ???? han har inte gett mig en ända orgasm utan den får jag fixa själv, är dock trött på det...

    //desperat men vill inte vara otrogen.


    Låter inge vidare ???????? ska väl vara lika skönt för båda? Klarar han inte av att hålla satsen så borde han nog söka hjälp för de. Finns ju hjälp att få. Annars blir det nog inge lättare för dig om han inte knullat dig riktigt på såå länge. Vore väl böttre om han va en hejjare på o slicka o fick dig att komma?
  • Anonym (Snacka)

    Ta ett snack? Ni måste väl ändå prata om det efter så många år? Finns olika knep ju. Säg åt han att runka innan så att han håller ut längre i omgång 2?

  • Anonym (KK B to B)
    Anonym (Ung tjej) skrev 2018-07-14 02:37:30 följande:

    Hejsan! Hur handkas ni med snoppbärande partners som kommer för tidigt och verkar inte fatta det när man påpekar. Efter snart 10 års förhållade och han fattar inte och verkar tycka det är okej(!!!) Som no big deal liksom för honom ???? sitter här efter 1 minut avsugning och 1 minut knulla och äter nattmat för att lugna mig själv när han sover. Är såååå irriterad och ville bara knulla ordentligt för en gångs skull ???? han har inte gett mig en ända orgasm utan den får jag fixa själv, är dock trött på det...

    //desperat men vill inte vara otrogen.


    Känner så väl igen detta. Led i 15år med min man. Han är väldigt omtänksam och go på alla sätt och vis utom i sängen där är han en stor egoist och kör sitt två minuters fåsrace. Har försökt att prata med honom om detta men dels så hjälper det inte och sedan blir det bara trist och tråkig stämning helt enkelt en väldigt öm tå att trampa på.

    Vill egentligen inte vara otrogen så det var inte ett lätt beslut att börja leta efter en älskare men gjorde slag i saken för ett tag sedan och nu ångrar jag bara att jag inte gjort det tidigare. Har hittat en underbar älskare som är omtänksam, lekfull, potent och uthållig. Helt enkelt det sex jag saknat i många år. Vill absolut inte råda till att vara otrogen men för mig är det det som faktiskt räddat förhållandet till den man jag vill leva med. Sex med älskaren är bara sex och inget annat har absolut inget att göra med att hitta en ny man utan ett sätt att hantera dåligt och trist sex med den jag är gift med.
  • Anonym (okej)
    Anonym (Ung tjej) skrev 2018-07-14 02:37:30 följande:

    Hejsan! Hur handkas ni med snoppbärande partners som kommer för tidigt och verkar inte fatta det när man påpekar. Efter snart 10 års förhållade och han fattar inte och verkar tycka det är okej(!!!) Som no big deal liksom för honom ???? sitter här efter 1 minut avsugning och 1 minut knulla och äter nattmat för att lugna mig själv när han sover. Är såååå irriterad och ville bara knulla ordentligt för en gångs skull ???? han har inte gett mig en ända orgasm utan den får jag fixa själv, är dock trött på det...

    //desperat men vill inte vara otrogen.


    Steg ett är väl ändå att prata med varandra på riktigt. Du skriver att han inte verkar fatta osv. Fråga ordentligt och tydligt så att han förstår. Sex behöver inte vara svårt att prata om, men även om det är svårt för er så är det absolut värt att ta den konversationen ändå. Sen kanske det inte ger något, det får vi se, men möjligheten finns åtminstone.

    Min fru tycker inte alls om att prata om sex på något sätt, och framförallt inte om det är något jag vill säga liknande detta (alltså något jag vill förändra). Men att vi pratat om eventuella saker man stör sig på eller vill förändra har lett till ett riktigt bra sexliv, även om hon tyckt att det varit jobbigt att prata om.

    Förbered dig gärna så att du har idéer som t.ex. att han kan runka själv tidigare på dagen för att hålla längre sen med dig. Men fråga gärna mer öppet och vänta med dina idéer tills slutet av pratstunden ifall han inte själv har några bra idéer.
  • Anonym (självisk)

    Det är inte kuken det är fel på, det är hjärnan.
    Min kille kommer också rätt lätt, men han börjar alltid med att gå ned på mig/ använda fingrarna. Vi hjälps åt med min orgasm, Ibland knullar vi inte alls utan använder bara händer och mun. Säg att du inte får ut nått av att ligga med honom eftersom han bara tänkerpå sig själv...

  • Clark73
    Anonym (Ung tjej) skrev 2018-07-14 02:37:30 följande:

    Hejsan! Hur handkas ni med snoppbärande partners som kommer för tidigt och verkar inte fatta det när man påpekar. Efter snart 10 års förhållade och han fattar inte och verkar tycka det är okej(!!!) Som no big deal liksom för honom ???? sitter här efter 1 minut avsugning och 1 minut knulla och äter nattmat för att lugna mig själv när han sover. Är såååå irriterad och ville bara knulla ordentligt för en gångs skull ???? han har inte gett mig en ända orgasm utan den får jag fixa själv, är dock trött på det...

    //desperat men vill inte vara otrogen.


    Slickar han dig aldrig till orgasm?
  • Anonym (P)
    Anonym (självisk) skrev 2018-07-14 08:12:02 följande:
    Det är inte kuken det är fel på, det är hjärnan.

    Exakt. Alltför många tror att sex är detsamma som samlag tills mannen får utlösning. Det finns ju mängder av sätt att komma runt att ens könsorgan inte är perfekt synkade.
Svar på tråden Sååå trött på hans kuk