• Anonym (Ledsen)

    ensamhet är förjävligt

    Men sambon har åkt utomlands och ska vara där i 2 veckor. Har bara gått en dag men saknar han så mycket!! Jag är ledsen och vet inte vad jag ska göra just nu för att tiden ska gå snabbt! Jag har semester så är bara hemma. Han har åkt iväg många gånger förut men då har jag klarat det. Men nu känner jag mig så ensam. Jag bara gråter en skvätt och tänker på att jag vill att tiden ska gå fort. Denna dagen har gått extremt långsamt och jag funderar på vad man ska göra för att tiden ska gå snabbare. Jag tänker på hur många dagar jag måste stå ut. Jag är rädd att jag kommer sitta här hemma och bara vara ledsen. Jag tror att det är hormonerna för jag gjorde en abort i veckan som var jobbigt psykiskt, jag har gråtit mycket av ånger.

    Men jag känner mig lämnad, ensam, övergiven, ja allt! Det känns som en bit av mig fattas. Jag vill ha honom här.

    Det måste väl ändå vara pga aborten?? Hormonerna?? Jag känner inte igen mig. Har ju klarat mig så bra annars utan honom. Jag tog bort en del av honom vid aborten och nu har han rest iväg så känns det som jag förlorat åter en bit.

  • Svar på tråden ensamhet är förjävligt
  • Anonym (Fattar)

    Asså jag vill bara krama dig lite just nu.

    Har du ingen kompis som kan komma över och hålla dig sällskap? Abort är absolut inget roligt, det är klart att det är känslostorm.

    Åh. Det kommer bli bra. Men kanske bra med lite sällskap så du inte är själv.

    Kram

  • Dr Nail

    Har du hört den här då: "har man tråkigt när man är ensam, då är man i dåligt sällskap".

    Fundera på det.

  • Anonym (Ledsen)
    Dr Nail skrev 2018-07-14 22:58:19 följande:

    Har du hört den här då: "har man tråkigt när man är ensam, då är man i dåligt sällskap".

    Fundera på det.


    Faktiskt aldrig hört.
  • Anonym (Ledsen)
    Anonym (Fattar) skrev 2018-07-14 22:45:26 följande:

    Asså jag vill bara krama dig lite just nu.

    Har du ingen kompis som kan komma över och hålla dig sällskap? Abort är absolut inget roligt, det är klart att det är känslostorm.

    Åh. Det kommer bli bra. Men kanske bra med lite sällskap så du inte är själv.

    Kram


    Åh så go. Jo jag har en vän som alltid finns. Men just ikväll var de upptagna men annars.

    Ja det kommer bli bra :).
Svar på tråden ensamhet är förjävligt