• Anonym (Anonym man)

    Kvinnor hur ser ni på analsex?

    Skriv gärna hur gammal du är också.

    Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Kvinnor hur ser ni på analsex?
  • Anonym (A)
    Anonym (Kvinna) skrev 2018-07-16 18:53:28 följande:
    Big NoNo!
    Samma här
  • Anonym (Eppie)

    Har aldrig sett någon poäng i det. Får ofta höra att jag är trång i musen så vad i helvete de ska i min anal o göra förstår jag inte.

    Jag känner ingenting. Inte smärta heller faktiskt, om jag har sex med någon som lyssnar på mina signaler.

    Jag gillar ändå hårda tag. Smisk och handklovar och lite rough sex men anal ger mig nada även om jag skulle få orgasm. Det finns ju inget som slidmusklerna stramar runt då.

    Min man hade aldrig testat analt innan mig, och då hade han haft sex med hundratals tjejer (varit singel hela livet), det var inga tjejer som direkt ville sa han.

    Jag lät honom testa en gång, med kådis. Han tyckte inte det var nått speciellt så vi skippar det helt o hållet. Vill han testa igen så är det okej med mig. Han tillfredställer mig galant ändå!

  • Anonym (Kvinna 40+)

    Har det ibland med min man men skulle faktiskt vilja ha det oftare.

  • Anonym (Nice)

    Jag svarar för min fru och hon valde det sista alternativet. Det är 99,9% orgasmgaranti på det vi har det varje gång vi har sex=)

  • Anonym (Kul skämt)

    Har aldrig haft och vill nu aldrig heller, för efter att ha fött barn för många år sen så har jag permanenta hemorrojder/flikar.

    Vården vägrar ge mig operation trots att två (manliga) läkare gett mig remiss till (kvinnlig) kirurg när det var riktigt illa, det är en utmaning att bara gå på toa vissa dar och inte ser det vidare sexigt ut heller.

    Men det är sånt man bara får acceptera som kvinna, att ha tre svullna bråck ovanpå varandra hängande ur rumpan och att någon gång i livet få ställa in en semesterresa pga att man har så ont av hemorrojder så man varken kan sitta eller gå.

    Så analsex- du måste skoja? Obestämd

  • Anonym (Vackra tjejen)

    Tycker det verkar spännande att testa nån gång. Är i tjugoårsåldern.

  • Anonym (Musen)

    Det är inte naturligt du kan få bestående skador du måste skölja och underhålla hålet som kommer göra ganska ont och varför ska man hålla på med det när det lilla söta hålet som är blött och redo väntar?

    Min kille älskar min mus och jag älskar min kille!

  • Anonym (Ja ja ja ja...)

    Jag gör det bara ibland, och då endast för att jag ställer upp på det för att det är min sambos fetisch. Jag gillar det inte, men som tur är brukar han komma ganska fort när vi gör det.Oskyldig

    Någon gång har jag väl själv föreslagit det, men då mest för att jag vet att sambon gillar det. Jag får inte ut någonting utav det, förutom pussar av min sambo och att man får det "kliat" därbak.TystKyss

Svar på tråden Kvinnor hur ser ni på analsex?