• Anonym (Kär och galen)

    Hur tolkar man killars beteende egentligen?

    Jag har träffat en kille några gånger nu men kan fortfarande inte få ett grepp om honom eller vad han vill/tänker. Jag var ute på krogen i lördags och han skrev att han skulle möta upp mig där, sagt och gjort så såg han mig stå och prata med en kille som jag i själva verket försökte skaka av mig och han avbröt samtalet innan han skulle möta upp sina vänner. Jag träffar honom inte mer under kvällen och däckade någonstans som jag inte ens kommer ihåg. 

    Vi träffades dagen efter av att han knackade på hos mig och sa att vi skulle åka en sväng så på något sätt så hamnade vi hemma hos honom där jag också träffade hans bror och hans vänner. Han är otroligt mysig och ska ligga extremt nära och vill ha en hand på mig hela tiden och alltid peta/pilla eller bråka med mig. Jag och hans bästa kompis skojade att jag hade snott kompisens tröja då vi har likadana och han blir lite bitter och säger " vad var det för fel på mina tröjor då ?" vilket också blev ett litet frågetecken. Där sitter vi alltså och myser med varandra i flera timmar men varje gång efteråt är det som att det dör ut på ett sätt. 

    Har han mig vid sidan om bara för att ha någon ifall att? Jag vet inte om han träffar någon annan vid sidan av heller men vill också dämpa ångesten med att inte veta och jag vet inte hur jag skulle kunna fråga honom då jag inte bara vill vräka ut mig en sån fråga. 

  • Svar på tråden Hur tolkar man killars beteende egentligen?
  • asdweasdfsdf

    Du däckade alltså på okänd plats och vaknade sedan upp i ditt hem? Hur går det till?

    På något sätt?
    Jag vet inte hur?
    Av någon anledning?

    Har du någon kontroll överhuvudtaget?

  • Anonym (Kär och galen)
    asdweasdfsdf skrev 2018-07-16 21:26:20 följande:

    Du däckade alltså på okänd plats och vaknade sedan upp i ditt hem? Hur går det till?

    På något sätt?
    Jag vet inte hur?
    Av någon anledning?

    Har du någon kontroll överhuvudtaget?


    Haha nej.
  • Anonym (Kär och galen)
    asdweasdfsdf skrev 2018-07-16 21:26:20 följande:

    Du däckade alltså på okänd plats och vaknade sedan upp i ditt hem? Hur går det till?

    På något sätt?
    Jag vet inte hur?
    Av någon anledning?

    Har du någon kontroll överhuvudtaget?


    Jag däckade i en skog och vaknade sedan upp 2 timmar senare och pallrade mig hem ! 

    Japp, på något sätt. Precis som det låter, 
    Jag vet inte hur ?
  • Anonym (k)
    Anonym (Kär och galen) skrev 2018-07-16 21:30:03 följande:
    Jag däckade i en skog och vaknade sedan upp 2 timmar senare och pallrade mig hem ! 

    Japp, på något sätt. Precis som det låter, 
    Jag vet inte hur ?
    Oj ts du borde vara lite mer rädd om dig. Det finns många mysko typer därute.
  • Anonym (Fråga)

    Klart du ska fråga! Om han är en seriös person förstår han din fråga.

  • Anonym (Kär och galen)
    Anonym (k) skrev 2018-07-17 13:15:17 följande:
    Oj ts du borde vara lite mer rädd om dig. Det finns många mysko typer därute.
    Ja, jag märkte det när jag vaknade upp av att någon försökte ha sex med mig !
  • Anonym (Kär och galen)
    Anonym (Fråga) skrev 2018-07-17 15:17:43 följande:

    Klart du ska fråga! Om han är en seriös person förstår han din fråga.


    Ja det är klart men det känns inte som att vi är "där" ännu på något sätt. Jag är också en väldigt blyg och ibland tillbakadragen person och vet egentligen inte om jag vågar få svaret 'nej jag tycker inte om dig' !
  • asdweasdfsdf
    Anonym (Kär och galen) skrev 2018-07-17 15:54:53 följande:
    Ja, jag märkte det när jag vaknade upp av att någon försökte ha sex med mig !
    Jaha, du verkar ta detta med ro?
  • Anonym (Kär och galen)
    asdweasdfsdf skrev 2018-07-18 22:03:32 följande:
    Jaha, du verkar ta detta med ro?
    Finns ingenting jag kan göra åt detta, Jag tog mig därifrån, jag har tagit kontakt med personer för bearbetning men det är redan gjort, ingenting jag kan göra nåot om. 
  • Anonym (Hm)
    Anonym (Fråga) skrev 2018-07-17 15:17:43 följande:
    Klart du ska fråga! Om han är en seriös person förstår han din fråga.
    Håller med
  • Anonym (håller med)
    Anonym (Hm) skrev 2018-07-19 10:56:43 följande:
    Håller med
    Håller med också
  • Anonym (Hm)
    Anonym (Fråga) skrev 2018-07-17 15:17:43 följande:
    Klart du ska fråga! Om han är en seriös person förstår han din fråga.
    Instämmer
Svar på tråden Hur tolkar man killars beteende egentligen?