• Anonym (Illam­ående)
    Äldre 16 Jul 23:36
    553 visningar
    2 svar
    2
    553

    Är det stor skillnad från graviditet till graviditet (med samma partner)?

    Väntar 4:e barnet (fick första barnet 2008), samma partner, gravid i vecka 7. Har inte mått illa eller kräkt en enda dag med de tidigare graviditeterna, men nu är jag väldigt illamående och har knappt någon aptit - äter som en mus och kan nästan bara dricka proviva och nyponsoppa... hur kan det vara så stor skillnad?

  • Svar på tråden Är det stor skillnad från graviditet till graviditet (med samma partner)?
  • Äldre 16 Jul 23:41
    #1

    Det kan vara en enorm skillnad. Jag har 7 barn, och om jag räknar in de 2 missfallen, så har jag varit gravid 9 gånger. Någon graviditet kräktes jag bara en enda gång, och vid en graviditet kräktes jag regelbundet ända fram till förlossningen. Sammandragningar från 8:e månaden ena gången för att nästa gång ha dem redan från 3:e månaden ...

  • Anonym (A)
    Äldre 17 Jul 10:22
    #2
    lövet2 skrev 2018-07-16 23:41:25 följande:
    Det kan vara en enorm skillnad. Jag har 7 barn, och om jag räknar in de 2 missfallen, så har jag varit gravid 9 gånger. Någon graviditet kräktes jag bara en enda gång, och vid en graviditet kräktes jag regelbundet ända fram till förlossningen. Sammandragningar från 8:e månaden ena gången för att nästa gång ha dem redan från 3:e månaden ...
    Håller med
Svar på tråden Är det stor skillnad från graviditet till graviditet (med samma partner)?