• Eve1in4

    Hjälp. Konstigt test ?

    Hej.

    Gjorde ett test idag på morgonurin.

    Ska inte ha mens förens om 4 dagar. Men tog ett tidigt test.

    Men tycker tester såg konstigt ut ? Hur ska jag tolka detta ?

    Gjorde ett nu på EM också. Men visade negativt.

    (Jag har delat på testet efter att de visade svaret)

    Ska givetvis testa imorgon igen eller om några dagar.

    Men är det någon som testat likadant ?

  • Svar på tråden Hjälp. Konstigt test ?
  • Eve1in4

    Okej. För tog upp de efter att resultatet visades. Såg ut så innan jag bröt upp de. Men då vet jag. Tack !

  • Whenlifegivesyoulemonade

    Jag fick samma en gång, dvs ett ?halvt? streck eller vad man ska säga? Jag var inte gravid vid det tillfället iallafall.

    Det var dock ett test från ett annat märke än vad du har här.

    Lycka till iallafall :)

  • TeamCaz

    Jag vet inte hur det har gått men jag tror absolut på gravid det är ju ett positivt test


    Jag Älskar Min Fina Familj
  • Eve1in4

    Tog detta testet idag. Jag tycker mig se ett streck. Men man kan ju stirra sig blind. Har flera symptom. Men får likadant innan mens. Men nu e min mens några dagar sen ... :) så vad tror ni?

  • Whenlifegivesyoulemonade
    Eve1in4 skrev 2018-07-22 16:01:29 följande:

    Tog detta testet idag. Jag tycker mig se ett streck. Men man kan ju stirra sig blind. Har flera symptom. Men får likadant innan mens. Men nu e min mens några dagar sen ... :) så vad tror ni?


    Ser definitivt något! Utan att stirra till och med ;) men jag har svårt att avgöra färgen, ta om ett par dagar igen så håller jag tummarna för att det är starkare!

    Lycka till!
  • TeamCaz
    Eve1in4 skrev 2018-07-22 16:01:29 följande:

    Tog detta testet idag. Jag tycker mig se ett streck. Men man kan ju stirra sig blind. Har flera symptom. Men får likadant innan mens. Men nu e min mens några dagar sen ... :) så vad tror ni?


    Absolut ett positivt Stort grattis
    Jag Älskar Min Fina Familj
Svar på tråden Hjälp. Konstigt test ?