• Anonym (Osäker)

    Bryr sig män om bröst storlek?

    Jag har väldigt stora bröst (75 DD) ich är väldigt osäker. Tycker de ser bra ut med BH men utan BH tycker jag inte om de. Jag rider (i sängen alltså) därför inte utan bh. Bryr sig människor egentligen? Vill verkligen ha ärliga svar.

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2018-07-17 19:42

    Jag har väldigt stora bröst (75 DD) ich är väldigt osäker. Tycker de ser bra ut med BH men utan BH tycker jag inte om dem. Jag rider (i sängen alltså) därför inte utan bh. Bryr sig människor egentligen? Vill verkligen ha ärliga svar.**

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2018-07-19 22:05
    Har faktiskt bestämt mig att göra en breast reduction surgery. Har mått dåligt över dem i flera år. Har från längesedan funderat på det. Nu är det bara att boka en tid med en doktor prata med and so fourth.

    Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Bryr sig män om bröst storlek?
  • Anonym (Osäker)
    Anonym (SåÄrDet) skrev 2018-07-17 19:44:54 följande:

    Jag har skippat tjejer för jag har skämts att visa mig med de.


    Damn, you're honest :|
  • Nimzay

    Nu har jag kanske inte så värst bra koll på behåstorlekar, men är 75DD verkligen "väldigt" stort? Har själv nåt liknande (typ 75D/E - eller är 75DD helt annorlunda?) och jag tycker inte jag har väldigt stora bröst precis, bara rätt så stora men inte jättestora. Tänker lite att det mest bara är du själv som upplever dem som jättestora...?

    Och som svar på din fråga kan jag väl säga att jag skulle gissa på att det är väldigt olika hur från kille till kille hur mycket de bryr sig om bröststorlek, och att vissa då säkert också föredrar större bröst medan andra föredrar mindre bröst osv.

  • Anonym (Osäker)
    Nimzay skrev 2018-07-17 19:57:31 följande:

    Nu har jag kanske inte så värst bra koll på behåstorlekar, men är 75DD verkligen "väldigt" stort? Har själv nåt liknande (typ 75D/E - eller är 75DD helt annorlunda?) och jag tycker inte jag har väldigt stora bröst precis, bara rätt så stora men inte jättestora. Tänker lite att det mest bara är du själv som upplever dem som jättestora...?

    Och som svar på din fråga kan jag väl säga att jag skulle gissa på att det är väldigt olika hur från kille till kille hur mycket de bryr sig om bröststorlek, och att vissa då säkert också föredrar större bröst medan andra föredrar mindre bröst osv.


    Beror väll även på hur stor resten av kroppen är. Själv är jag en väldigt liten person. (Vet att jag är 75DD eftersom att det är den storleken som passar mig) du kanske är lite längre och allmänt större än vad jag är. Men själv kan jag inte så mycket om storlekar heller förutom den storleken jag har
  • Nimzay
    Anonym (Osäker) skrev 2018-07-17 20:10:00 följande:
    Beror väll även på hur stor resten av kroppen är. Själv är jag en väldigt liten person. (Vet att jag är 75DD eftersom att det är den storleken som passar mig) du kanske är lite längre och allmänt större än vad jag är. Men själv kan jag inte så mycket om storlekar heller förutom den storleken jag har
    Nu vet jag ju inte exakt hur liten du är, men jag är iaf inte heller särskilt lång eller stor i kroppen, är ganska liten skulle jag väl kalla det. Fast antar att det kanske samtidigt ändå kan se lite olika ut på olika kroppar och kroppsformer (dessutom kan kanske bröststorleken se/uppfattas väldigt annorlunda ut bara man är en liten aning längre och större exempelvis) och även beroende på hur själva brösten ser ut till form och så, alltså jag menar jag kan ju inte säga exakt hur stora eller små dina bröst ser ut bara så där. Men det är ju synd hur som helst att du inte riktigt trivs med dina bröst, fast jag tror ändå det ofta är att man tänker mer på sånt på sin kropp själv än vad andra gör, så kanske det kan vara så för dig trots allt...?
  • Anonym (Nej)

    Inte i den grad som tjejer bryr sig om kukstorlek. 

  • Anonym (P)
    Anonym (Nej) skrev 2018-07-17 20:23:42 följande:

    Inte i den grad som tjejer bryr sig om kukstorlek. 


    Exakt så. Ni kvinnor ska vara glada att vi män inte tänker så mycket på storlek som ni gör.
  • Anonym (Feminazi)

    Nej, men däremot om personen särskriver. Sjukt oattraktivt!

  • Anonym (Osäker)
    Anonym (Feminazi) skrev 2018-07-18 15:47:50 följande:

    Nej, men däremot om personen särskriver. Sjukt oattraktivt!


    Förlåt. Mitt tangentbord är på engelska så när skriver ett ord så blir det fel och sedan så behöver jag skriva om det och då blir det fel igen.
  • Anonym (Feminazi)
    Anonym (Osäker) skrev 2018-07-18 16:18:47 följande:

    Förlåt. Mitt tangentbord är på engelska så när skriver ett ord så blir det fel och sedan så behöver jag skriva om det och då blir det fel igen.


    Skylla på ett tangentbord när man har "korrigerat" en felstavning - än mer oattraktivt.
Svar på tråden Bryr sig män om bröst storlek?