• Anonym (Astrid)

    Sexstrejkat?

    Har ni sexstrejkat i utpressningssyfte för att få er vilja fram någon gång?

  • Svar på tråden Sexstrejkat?
  • Anonym (fio)

    Nej det låter ganska tramsigt faktiskt, lite som ett bortskämt barn som inte får sitt godis och därför sätter sig på golvet i affären och vägrar gå.

  • Anonym (Lax)

    Nä, men en gång sa jag till en ex-sambo: om inte du börjar träna så kommer jag aldrig mer ha sex med dig!" Han gick ut och sprang direkt, har aldrig tidigare tränat någonsin och sedan sa han hoppfullt när han kom hem "jag har tränat nu"...

  • Anonym (Man)
    Anonym (Lax) skrev 2018-07-18 03:36:20 följande:

    Nä, men en gång sa jag till en ex-sambo: om inte du börjar träna så kommer jag aldrig mer ha sex med dig!" Han gick ut och sprang direkt, har aldrig tidigare tränat någonsin och sedan sa han hoppfullt när han kom hem "jag har tränat nu"...


    Har en fantasi att min tjej ger mig ett ultimatum, att hon inte kommer ha sex med mig förrän jag nått en viss målvikt eller liknande. Gärna med en kyskhetsbur på under tiden så jag inte kan ta saken i egna händer så att säga.
  • Anonym (Ella)
    Anonym (t) skrev 2018-07-18 12:19:12 följande:

    Min man gör det. Han hatar mig.


    Och du stannar hos honom för att?
  • Anonym (t)
    Anonym (Ella) skrev 2018-07-18 13:19:56 följande:
    Och du stannar hos honom för att?
    Han är bra på allt annat
  • Anonym (Astrid)
    Anonym (t) skrev 2018-07-18 14:08:39 följande:
    Han är bra på allt annat
    Ok så han är bra förutom att han hatar dig. Låter ju som ett mycket trevligt förhållande.
  • Anonym (t)
    Anonym (Astrid) skrev 2018-07-18 14:52:55 följande:
    Ok så han är bra förutom att han hatar dig. Låter ju som ett mycket trevligt förhållande.
    Nä jag tar tillbaka det där att han hatar mig. Skrevs i frustration över bristande sexliv. Ni behöver inte vara oroliga
  • Anonym (Lax)
    Anonym (Man) skrev 2018-07-18 09:14:51 följande:

    Har en fantasi att min tjej ger mig ett ultimatum, att hon inte kommer ha sex med mig förrän jag nått en viss målvikt eller liknande. Gärna med en kyskhetsbur på under tiden så jag inte kan ta saken i egna händer så att säga.


    Hehe! Gillar!
Svar på tråden Sexstrejkat?