• Anonym (Kaffedraken)

    Öppet förhållande

    Jag lever numera i ett slags öppet förhållande.

    Jag har gett min sambo tillåtelse att skaffa en kille vid sidan av, men med en enkel regel... Hon får enbart ha oralsex med honom och inga ömma kyssar. Och hon får inte stanna över en natt och parmysa. Utan hon ska enbart få lite skönt samt ge lite skönt.

    Jag har inte frågat henne ännu om hon tycker det är OK att jag oxå skaffar en tjej vid sidan av. Men det borde hon ju godkänna känner jag.

    Är det fler som lever så har inne?

    Jag är inte ute efter att jaga partners till mig eller henne. Men vill veta era tankar.

    Om ni ända vill tro att jag jagar tjej/kille så är det nog för att no hoppas det.........

    Och då är ni välkomna att skriva det för jag är aldrig omöjlig.

  • Svar på tråden Öppet förhållande
  • Anonym (Kaffedraken)

    Vad tycker din sambo, var det på hennes initiativ eller ditt? Har hon utnyttjat förmånen? Nöjer hon sig med bara oralsex och litar du isf på det?

  • Anonym (Kaffedraken)

    Låter jävligt trist om ni bara får ha oralsex... känns hanska mhäää

    Öppet förhållande får man ligga med anser jag

  • Anonym (Kaffedraken)

    Trist med bara oralsex. 


    Vi kör helt öppet, man får göra vad man vill.

  • Anonym (Kaffedraken)

    Om hon bara får träffa en kille för enbart oralsex så har ni inget öppet förhållande, vill jag nog påstå. Du har ju faktiskt då inte gett henne tillåtelse till att ha en vmf/fwb eller ens en kk, utan enbart en oralsexkompis. ... Nu ser jag bara till hur jag själv funkar; men, skulle jag få en oralsexorgasm utan att få bli påsatt direkt efteråt så skulle det innebära en plåga för mig och jag skulle bli alldeles ifrån mig och riskera att bryta ihop. Likaså skulle det vara otänkbart, själsfördärvande och underminerande för mitt psyke att inte kunna få visa värme, ömhet och initmitet till den som gör det sexuellt skönt för mig. ... Med vänlig hälsning, Pentra

  • Anonym (Kaffedraken)

    Jo. Nu är väl tanken att detta öppna ska växa och bli mer om vi är bekväma med det.

    Båda jag och min tjej ger varandra oralsex utan att knulla ibland och det är hur skönt som helst.

    Anledning gen till att jag vill ha öppet förhållande är för att innan vi började prata om just sånt här så var sexet dött. Och jag var konstant frustrerad.

    Men nu när jag börjat väcka denna tanken hos henne så har vi sex varje dag. Och jag tror att sex om än bara oralt med andra kan föra oss närmare varandra. Det viktiga är bara att vi inte trampar över tröskeln och blir kära i någon annan.

    Men visst. Vill hon ha en kk som garanterat inte kommer skapa kärlek så är det OK för mig. Men vi har barn och jag vill inte riskera att vi hår isär pga av detta.

    JAG vet att jag skulle kunna ha sex med andra utan att det påverkar oss. Det är jag 100% säker på. Men dom här tankarna som jag planterat hos min tjej verkar vara nytt för henne.

  • Anonym (Kaffedraken)
    Anonym (Nyfiken kille) skrev 2018-07-18 13:43:34 följande:
    Vad ät VMF/FMB?

    Vän Med Förmåner / Friend With Benefits
  • Anonym (Kaffedraken)

    Har du många tjejer som står i kö för att få ge dig oralsex

  • Anonym (Kaffedraken)
    Pentra skrev 2018-07-18 13:30:36 följande:
    Om hon bara får träffa en kille för enbart oralsex så har ni inget öppet förhållande, vill jag nog påstå. Du har ju faktiskt då inte gett henne tillåtelse till att ha en vmf/fwb eller ens en kk, utan enbart en oralsexkompis. ... Nu ser jag bara till hur jag själv funkar; men, skulle jag få en oralsexorgasm utan att få bli påsatt direkt efteråt så skulle det innebära en plåga för mig och jag skulle bli alldeles ifrån mig och riskera att bryta ihop. Likaså skulle det vara otänkbart, själsfördärvande och underminerande för mitt psyke att inte kunna få visa värme, ömhet och initmitet till den som gör det sexuellt skönt för mig. ... Med vänlig hälsning, Pentra
    Håller med, så hade jag också känt det. Att bara ha kliniskt sex till en viss nivå och utan ömhetsbetygelser påminner mest om prostitution. Det kommer inte att hålla i längden.
    Risken att hon blir förälskad och lämnar TS är alltid större vid öppna förhållanden, i synnerhet om man som i deras fall haft det dåligt innan..
  • Anonym (Kaffedraken)
    Pentra skrev 2018-07-18 13:30:36 följande:
    Om hon bara får träffa en kille för enbart oralsex så har ni inget öppet förhållande, vill jag nog påstå. Du har ju faktiskt då inte gett henne tillåtelse till att ha en vmf/fwb eller ens en kk, utan enbart en oralsexkompis. ... Nu ser jag bara till hur jag själv funkar; men, skulle jag få en oralsexorgasm utan att få bli påsatt direkt efteråt så skulle det innebära en plåga för mig och jag skulle bli alldeles ifrån mig och riskera att bryta ihop. Likaså skulle det vara otänkbart, själsfördärvande och underminerande för mitt psyke att inte kunna få visa värme, ömhet och initmitet till den som gör det sexuellt skönt för mig. ... Med vänlig hälsning, Pentra
    Håller med
  • Anonym (Kaffedraken)

    Låter inte så genomtänkt. För att öppna relationer, swing, partnerbyten och liknade skall fundera måste man ha en väldigt bra och trygg relation i botten. Det går inte att reparera en dålig relation eller ett taskigt sexliv med en öppen relation. Tvärtom så kommer det att bli som en katalysator för det som är dåligt. Fixa relationen och sexlivet med varandra först sedan kan man om båda vill öppna upp för att blanda in andra i sexlivet under de reglar man sätter upp. Personligen skulle jag inte vilja ha en KK eller liknande för bara oralsex. Min flickvän och jag går hela vägen med våra vid sidan om kontakter men aldrig soffmys, sova över och liknande utan en KK är bara sex med inget annat.

Svar på tråden Öppet förhållande