• Anonym (Ulla nyfiken)

    En av tio vill operera sin vagina av rent estetiska fel

    Varför inte vara nöjd med den fitta man fått utan bara troligen mest för att behaga männen karva bort i.ex blygdläppar för att få den perfekta "streckfittan" som är så vanligt på olika porrsajter? Så skulle du kunna tänka dig att ändra på det som naturen gett dig bara pg av skönhetsskäl?

  • Svar på tråden En av tio vill operera sin vagina av rent estetiska fel
  • Anonym (rostbiffsgardin)

    Tror det är betydligt högre siffror än så. Det är också huvudsakligen yngre tjejer som vill förändra sina utseenden, när de är sitt allra "perfektaste jag", men ändå inte kan vara nöjda pga porrens inverkan och medias fördömande ideal.

    Sjukt är förnamnet!

  • Anonym (Sarah)

    Det är självklart upp till var och en att bestämma, men jag tycker att det är synd att så många kvinnor känner behovet av att lägga sig under kniven för någonting sådant. Speciellt med tanke på potentiella komplikationer som nedsatt känslighet etc.

    Så många verkar vara okej med att kanske få ett sämre sexliv, så länge deras blygdläppar är "perfekta"...

    Kan iallafall säga att jag aldrig någonsin har sett en kvinnas underliv och blivit avtänd, de är alla vackra och unika.

  • Anonym (Hm)
    Anonym (Sarah) skrev 2018-07-18 15:25:04 följande:
    Det är självklart upp till var och en att bestämma, men jag tycker att det är synd att så många kvinnor känner behovet av att lägga sig under kniven för någonting sådant. Speciellt med tanke på potentiella komplikationer som nedsatt känslighet etc.

    Så många verkar vara okej med att kanske få ett sämre sexliv, så länge deras blygdläppar är "perfekta"...

    Kan iallafall säga att jag aldrig någonsin har sett en kvinnas underliv och blivit avtänd, de är alla vackra och unika.
    Håller med
  • Anonym (är kluven)

    Håller med att det är helt sjukt egentligen men samtidigt är jag nog tyvärr en av de sorgliga unga personer som också skulle kunna tänka mig att operera min vagina om jag hade pengarna och en bra läkare för det. Är generellt sett väldigt nöjd med min kropp och får fina komplimanger av både kvinnor som män som tycker att jag visst har "dröm kroppen", det är såklart alltid kul att få höra sådant (även om alla har olika smak om vad som är en dröm kropp då!).
    Men så det har aldrig varit mitt problem utan mitt komplex kommer när jag ser mig i spegeln utan kläder. Avskyr mina bröstvårtor och det vill jag redan fixa till när jag har ekonomin. Men sen tycker jag att min klitoris är för stor, eller alltså de inre blygläpparna ser inte nice ut när jag är 'turned on'. Jag försöker verkligen inte bry mig men jag har jätte svårt att låta en kille gå ner på mig eftersom jag tänker att han ska bli äcklad. Kan gå med på det om vi är fulla eller om det är kolsvart i mörkret. 

    Är så himla dumt egentligen men kan ha svårt att slappna av när en kille rör min klitoris eller vill gå ner. Tyvärr. Osäker om jag verkligen skulle genomgå en vaginal operation dock, jag älskar nog sex lite för mycket för att eventuellt försämra min känsel för en finare klitoris?men önska kan man ju alltid.

  • Anonym (Well)

    Inte pga utseende. Har dock en förlossningsskada jag skulle kunna tänka mig att få fixad.

  • Anonym (Fast)

    Fast jag tycker inte ni tjejer skall klaga. Ni har enorma krav på att killen ska ha tjock kuk, läser 50 shades of grey och vill att er kille är på samma sätt, men ni kan inte svälja att vi vill att eran fitta ser trevlig ut. Hur kul är det att gå ner på en tjej som ser ut som en rostbiff? Bläääääeeee

  • Pumakvinna
    Anonym (Fast) skrev 2018-07-18 19:02:22 följande:

    Fast jag tycker inte ni tjejer skall klaga. Ni har enorma krav på att killen ska ha tjock kuk, läser 50 shades of grey och vill att er kille är på samma sätt, men ni kan inte svälja att vi vill att eran fitta ser trevlig ut. Hur kul är det att gå ner på en tjej som ser ut som en rostbiff? Bläääääeeee


    Du slipper!  Egen fri vilja. Tvinga inte oss att karva i naturen bara för att tillfredsställa dig. Det finns porr och dockor till sånt numera;)
  • Anonym (K)

    En del kvinnor är ju blåsta. Jag har en blygdläpp som hänger utanför men inte bryr jag mig om det.

  • MrsJenka

    Jag förstår verkligen inte?

    Vem tittar i själva vaginan? Vagina är ju synonymt till slidan...

    Blygläppar kan jag förstå, men som sagt inte själva vaginan.

    Eller kallar ni hela könet för vagina?!

    Typ som att kalla mäns kön för förhuden?

Svar på tråden En av tio vill operera sin vagina av rent estetiska fel