• Äldre 18 Jul 13:37
    550 visningar
    1 svar
    1
    550

    Gravid

    Med första gick jag över BF + 4, andra sonen blev jag igångsatt v 42. Jag är beräknad imorgon, var öppen 2cm i fredags hos BM och tappen var ca 50% kvar. Har haft förvärkar fram o tillbaka sen dess då jag fick en hinnsvepning hos BM. Nu har dom avtagit.. någon som vet hur länge man kan gå så innan förlossningen startar? Och är risken lika stor att gå över denna gången med? ????

  • Svar på tråden Gravid
  • Äldre 18 Jul 13:46
    #1
    Tiiz skrev 2018-07-18 13:37:26 följande:

    Med första gick jag över BF + 4, andra sonen blev jag igångsatt v 42. Jag är beräknad imorgon, var öppen 2cm i fredags hos BM och tappen var ca 50% kvar. Har haft förvärkar fram o tillbaka sen dess då jag fick en hinnsvepning hos BM. Nu har dom avtagit.. någon som vet hur länge man kan gå så innan förlossningen startar? Och är risken lika stor att gå över denna gången med? ????


    Det är totalt omöjligt att svara på tyvärr! Kroppen gör som den vill och det är såå individuellt! Blev startad v 42 med dottern och dom säger ju att med andra barnet så är det vanligt att man föder tidigare än med första, men här sitter man med nr 2 i magen o han verkar trivas bra där och ska bli startad nu på lördag om inget händer innan dess, vilket jag inte tror. Så som sagt, omöjligt att svara på., ens gissa.
Svar på tråden Gravid