• Eklund12321

    Ser ni något ?

    Någon som ser något på bilderna? Har testat väldigt tidigt dock

    Två översta är oredigerade och dom två understa har jag mixrar lite med

  • Svar på tråden Ser ni något ?
  • Anonym (Jenna)

    Men seriöst.. om du inte ser något själv som sitter med stickan i handen, varför tror du då att någon ska se något annat på en bild av stickan??

    Vet att du inte är ensam om att lägga ut liknande saker, men har tänkt samma sak varje gång jag ser de!

    För i helsicke tjejer, lita på ert eget omdöme! Ser ni inget sträck så finns det inget, ser ni sträcket så finns det där! 

  • julia1994
    Anonym (Jenna) skrev 2018-07-19 11:00:40 följande:

    Men seriöst.. om du inte ser något själv som sitter med stickan i handen, varför tror du då att någon ska se något annat på en bild av stickan??

    Vet att du inte är ensam om att lägga ut liknande saker, men har tänkt samma sak varje gång jag ser de!

    För i helsicke tjejer, lita på ert eget omdöme! Ser ni inget sträck så finns det inget, ser ni sträcket så finns det där! 


    Jag tror många är osäkra då dem är rädda för så kallat spökstreck, och att man så gärna vill se något att man börjar inbilla sig. Sedan är det nog en ganska skön känsla att få det bekräftat för andra att det faktiskt är något där, då det kan kännas ganska overkligt att man ser två streck så man vill gärna ha det bekräftat, att det faktiskt finns något där.
  • julia1994

    Jag ser för övrigt något väldigt väldigt svagt. Ta ett digitalt eller vänta ett par dagar innan du tar ett till!

Svar på tråden Ser ni något ?