• Anonym (Fet?)
    Äldre 22 Jul 12:55
    22670 visningar
    30 svar
    +1
    30
    22670

    Är nu så trött på detta!!! Varning: BILD

    Blir så jä*la less!!! Måste använda gravid-trosor för att få upp dem ordentligt runt magen, så de inte rullar ner igen. Gillar inte den låga modellen.

    JAG ÄR INTE GRAVID!! Varför ska det vara såhär?!

    Är jag fet??? Min omkrets är nästan 140cm.... :(

    Beklagar om någon äcklas av bilden, men jag vill veta vad ni tycker?

  • Svar på tråden Är nu så trött på detta!!! Varning: BILD
  • Anonym (olivi­a)
    Äldre 22 Jul 12:59
    #1

    Du är överviktig, ja. Om det klassas som fetma vet jag inte, men om ditt BMI är över 30 så är väl det rätt ord.

    Jag är inte fet eller överviktig men kan relatera till ditt problem, har en konstant svullen mage (gaser i tarmarna, antar jag) så jag går runt och ser gravid ut. SÅ otroligt osmickrande.

  • Anonym (ylf)
    Äldre 22 Jul 13:26
    #2
    -4

    Om ditt midjemått överstiger 100 cm så anses du vara fet ja. Och det är inte ett tyckande utan fakta. Och det är förmodligen den orsaken till att dina trosor rullar ner och inte sitter rätt.

  • Äldre 22 Jul 13:32
    #3

    Typ så ser jag också ut. Men jag jobbar på det. Ska på mitt första pt-pass på onsdag.

    Ja du är tjock. Trivs du med din kropp? Om inte, lägg upp ett kost- och motionsschema idag, och följ det.

  • Anonym (Ja)
    Äldre 22 Jul 13:33
    #4
    -2

    Ja, du är fet.

  • Äldre 22 Jul 13:35
    #5
    +6

    Visst ser du lite tjock ut, men jag tycker du är fin ändå!  :)

  • Anonym (T)
    Äldre 22 Jul 14:23
    #6
    Anonym (Fet?) skrev 2018-07-22 12:55:18 följande:

    Blir så jä*la less!!! Måste använda gravid-trosor för att få upp dem ordentligt runt magen, så de inte rullar ner igen. Gillar inte den låga modellen.

    JAG ÄR INTE GRAVID!! Varför ska det vara såhär?!

    Är jag fet??? Min omkrets är nästan 140cm.... :(

    Beklagar om någon äcklas av bilden, men jag vill veta vad ni tycker?


    Så farligt var det väl inte. Börja träna och ät rätt om du vill ändra det.
  • Anonym (H)
    Äldre 22 Jul 18:07
    #7
    Anonym (T) skrev 2018-07-22 14:23:38 följande:
    Så farligt var det väl inte. Börja träna och ät rätt om du vill ändra det.
    Håller med
  • Anonym (glasm­amman)
    Äldre 22 Jul 18:40
    #8

    Ja, du är fet. Det skriver jag inte för att vara elak. Jag är också fet. Jag har också nästan 140 i höftmått och jag har dessutom större bröst än du så jag är ännu fetare, och fetar har jag varit.

    Jag har gått ner 15 kg och flera cm hittills i år sedan 1 mars, så det går att göra en förändring. Gör upp en plan som inte är för orealistisk och försök hålla dig till den så ska du se att det händer något.

  • Anonym (123)
    Äldre 22 Jul 23:23
    #9
    +3

    Ja du är tjock. Men att vara tjock är inget negativt, det är bara ett ord för att beskriva en kroppstyp.

    Påverkar det däremot din hälsa bör du göra något åt det. Eller om du själv inte tycker det är snyggt.

  • Anonym (mysig­t)
    Äldre 23 Jul 05:16
    #10
    +5

    Du ser fin och go ut, har både rumpa, lår och en mysig mage, det vill säga kvinnliga former att krama om. Vill du se ännu bättre ut, så sätt på dig mindre trosor så din mage kommer mer till sin rätt. Lite mer markerade love handles och hår under armarna hade dock inte skadat.

Svar på tråden Är nu så trött på detta!!! Varning: BILD