• Anonym (Jasmine)

    Ligga med sommarjobbaren?

    Hej alla glada.

    Jag är en kvinna på 30 år, anser väl att jag ser helt okej ut. Inget fotomodellsmaterial, men ändå så att män brukar visa intresse.

    Arbetar extra i en kiosk nu under sommaren. Det är jag och en kille som är sommarjobbare, han är 16 år, fyller 17 senare i år. Han ser bra ut trots att han är ganska smal.

    Har märkt att han ofta spanar in mig, hur mycket han än försöker dölja det, dessutom har han gjort en hel del gulliga, men inte särskillt bra flörtförsök med mig.Känner mig ganska säker på att han är kåt på mig, men han verkar inte vara så van vid att flörta.

    Är ganska sugen på att bjuda hem honom till mig och lära honom ett och annat i sängen.Tror aldrig han hade kunnat drömma om att det skulle kunna hända.

    Vad säger ni? Vore det väldigt fel av mig att höra om han vore intresserad? Jag vet att han är ung, men han är ju byxmyndig.

    Hur ska jag isåfall få med honom hem?

  • Svar på tråden Ligga med sommarjobbaren?
  • Anonym (huio)

    Nej, det bör du inte göra tycker jag. Unga människor flirtar ibland med äldre, eller gör försök och det behöver inte betyda att de är intresserade.
    Det kan helt enkelt vara så att de känner att den äldre personen är 'säker' att flirta med eftersom de inte alltid kan tänka sig att deras sätt tas på allvar. De tänker ju inte själva på att faktiskt ha sex med den här personen och kan då inte heller alltid förstå att den andra personen tänker på att ha sex med dem. 

    Givetvis kan det vara så att han är lite småsugen, tycker det är lite spännande etc, men det betyder inte att han vill göra verklighet av det hela. Låt honom vara, risken är ju att han inte vet hur han ska säga nej och istället går och mår dåligt över det hela sen. 

    VILL han verkligen på riktigt så kommer han nog att bli mer rakt på sak och då kan du ta dig en ny funderare på om det är moraliskt ok för dig eller inte. 

  • Anonym (Jasmine)
    Anonym (huio) skrev 2018-07-22 16:34:00 följande:

    Nej, det bör du inte göra tycker jag. Unga människor flirtar ibland med äldre, eller gör försök och det behöver inte betyda att de är intresserade.
    Det kan helt enkelt vara så att de känner att den äldre personen är 'säker' att flirta med eftersom de inte alltid kan tänka sig att deras sätt tas på allvar. De tänker ju inte själva på att faktiskt ha sex med den här personen och kan då inte heller alltid förstå att den andra personen tänker på att ha sex med dem. 

    Givetvis kan det vara så att han är lite småsugen, tycker det är lite spännande etc, men det betyder inte att han vill göra verklighet av det hela. Låt honom vara, risken är ju att han inte vet hur han ska säga nej och istället går och mår dåligt över det hela sen. 

    VILL han verkligen på riktigt så kommer han nog att bli mer rakt på sak och då kan du ta dig en ny funderare på om det är moraliskt ok för dig eller inte. 


    Okej, givetvis vill jag ju vara säker på att han verkligen vill, skulle aldrig vilja göra det med någon som känner sig tvingad.

    Hade själv tänkt göra det väldigt diskret, så att han nappade på det endast för att han själv verkligen velat. Jag hade givetvis varit helt ärlig också att detta var sex och inte mer.

    Får se hur det känns nu i veckan, om jag ska försöka lite diskret, och nappar han inte alls och börjar som du sa "vara mer rak på sak" så får jag lägga ner det.
  • Anonym (Jasmine)
    Anonym (N) skrev 2018-07-22 16:38:42 följande:

    Nej det ska du inte.


    Är det fel på grund av åldersskillnaden? eller är det för att vi är i en arbetssituation? Detta hade ju skett utanför arbetstid såklart.
  • Anonym (M)

    Nej, men vad fan! Skärp dig! Han är 16 år!!! Du är 30 år. Det är en äcklig åldersskillnad just nu. Han ska börja andra året i gymnasiet förmodligen. Sluta genast. Att vara intresserad kan du väl inte göra något åt, men du kan välja att vara vuxen och inte agera på det. Att han visar intresse betyder ingenting, har är en hormonstinn tonåring. Ja, han är byxmyndig - men och? Betyder inte att man måste eller borde springa efter alla som fyllt 15 år bara för det.

  • Anonym (Jasmine)
    Anonym (M) skrev 2018-07-22 16:46:19 följande:

    Nej, men vad fan! Skärp dig! Han är 16 år!!! Du är 30 år. Det är en äcklig åldersskillnad just nu. Han ska börja andra året i gymnasiet förmodligen. Sluta genast. Att vara intresserad kan du väl inte göra något åt, men du kan välja att vara vuxen och inte agera på det. Att han visar intresse betyder ingenting, har är en hormonstinn tonåring. Ja, han är byxmyndig - men och? Betyder inte att man måste eller borde springa efter alla som fyllt 15 år bara för det.


    Okej, jag tycker inte det är äckligt. Nej jag springer inte efter alla över 15, det var mest att det verkade finnas ett intresse i detta fallet, plus att han är väldigt gullig. I vanliga fall brukar jag mest vara med killar i min egna ålder.
  • Anonym (Haha)

    Äsch, vad alla är präktiga i den här tråden. Hade jag åter varit 16 år och en 30-årig donna erbjudit mig några lektioner i sängen, så hade jag utan tvekan sagt ja. Ser inget fel med det sålänge han själv är med på det.

  • Anonym (Jasmine)
    Anonym (Haha) skrev 2018-07-22 16:51:21 följande:

    Äsch, vad alla är präktiga i den här tråden. Hade jag åter varit 16 år och en 30-årig donna erbjudit mig några lektioner i sängen, så hade jag utan tvekan sagt ja. Ser inget fel med det sålänge han själv är med på det.


    Tack, jag började känna mig mer och mer som ett svin, men tanken är ju att hitta på något som är skönt och kul för oss båda. Givetvis skulle jag vara noga med att han verkligen, verkligen vill.
  • Anonym (Milfy)
    Anonym (Haha) skrev 2018-07-22 16:51:21 följande:

    Äsch, vad alla är präktiga i den här tråden. Hade jag åter varit 16 år och en 30-årig donna erbjudit mig några lektioner i sängen, så hade jag utan tvekan sagt ja. Ser inget fel med det sålänge han själv är med på det.


    Håller helt med!
  • Anonym (Jasmine)
    Anonym (Milfy) skrev 2018-07-22 17:04:23 följande:
    Vem har sagt att hon springer efter alla som fyllt 15? Vilken grymt tråkig ton du har. Skärp dig för fan! Det är väl inget fel om båda vill njuta lite? Är du bara gammal och bitter eller vad är ditt problem?
    Ja det är det jag hoppas på, en trevlig stund för oss båda som han kan minnas med glädje i framtiden. Jag är bara osäker på hur jag ska gå tillväga för att ge honom hintar.
Svar på tråden Ligga med sommarjobbaren?