• Äldre 23 Jul 00:10
    3277 visningar
    7 svar
    7
    3277

    Bonus pappa kastar snigel på mig.

    Hej min bonuspappa är mycket snäll rolig gillar att bygga saker och trevlig i allmänhet.

    Men idag hände en sak som fick mitt hjärta att halvt krossat. Jag satt i soffan på altanen utomhus. Då han plötsligt tar upp en snigel och säger jag kommer kasta den här på dig? jag ställer mig upp i soffan och får panik som vilken annan person hade fått om man säger så. Jag får panik ställer mig upp och gal skriker. Han kastar snigeln och den kommer en halv cm förbi mitt ansikte. Mamma blev chockad det syntes på henne. Sen går mamma och han in och stänger dörren. jag blir kvar ute. Vet inte om jag överreagera? Är det konstigt/normalt att kasta en mördar snigel på någon? Hade ni blivit rädda och fått panik? Tycker mest synd om snigeln själv faktiskt den lär ju fått hjärnskakning.

  • Svar på tråden Bonus pappa kastar snigel på mig.
  • Äldre 23 Jul 00:14
    #1

    Fast min pappa och syskon kan också komma och kasta saker på mig / på varandra "på skoj". Du överreagerar. Din bonuspappa menade säkert ingenting illa. 

  • Äldre 23 Jul 00:16
    #2

    Han skämtade ju bara.

  • Anonym (Vackr­a tjejen­)
    Äldre 23 Jul 00:19
    #3

    Tror inte han menade att du skulle tycka det var så pass obehagligt som du gjorde. Ibland blir det helt enkelt fel.

  • Äldre 23 Jul 00:23
    #4

    Efter att han kastat snigeln så blir han arg för att jag skrek vilket man borde förstå att jag gör. vet inte om det ska tilläggas?

  • Anonym (Vackr­a tjejen­)
    Äldre 23 Jul 00:37
    #5
    Choklad är livet skrev 2018-07-23 00:23:37 följande:

    Efter att han kastat snigeln så blir han arg för att jag skrek vilket man borde förstå att jag gör. vet inte om det ska tilläggas?


    Det tycker jag verkar lite taskigt eller iaf oförstående av honom, alltså att han blir arg för att du skrek. Du kunde ju inte hjälpa att du blev rädd liksom, och tycker man nåt är riktigt obehagligt kan det ju vara svårt att låta bli att skrika. Och ville han absolut inte höra skrik tycker jag han kunde ha skitit i att kasta snigeln från början.
  • Äldre 23 Jul 00:54
    #6
    Choklad är livet skrev 2018-07-23 00:23:37 följande:

    Efter att han kastat snigeln så blir han arg för att jag skrek vilket man borde förstå att jag gör. vet inte om det ska tilläggas?


    Han tyckte antagligen att det var en överreaktion. Släpp det. Det är glömt imorgon.
  • Anonym (ttt)
    Äldre 23 Jul 08:20
    #7
    +1

    Jag hade ju aldrig gjort så mot någon! Däremot är det kanske inget att hetsa upp sig alltför mycket över, om det nu inte är så att han ofta gör smådumma saker mot er  som han sen själv skrattar åt. 
    Han ska definitivt inte bli arg över att du skrek! 

Svar på tråden Bonus pappa kastar snigel på mig.