• Anonym (Utlän­dsk)
    Äldre 24 Jul 13:00
    3916 visningar
    5 svar
    5
    3916

    Jag förstår aldrig hur det hänt

    Tjena och hej på er alla, mina kära!

    Vill att dela med er min konstig berättelse, som hände nyligen.

    För första gången säger jag att jag är en utländsk, trotts att jag har aldrig känt det i Sverige innan den här berättelsen.

    Jag har bott i Sverige i flera år och känt alltid hemma, inga människor har varit dåliga emot mig eller sagt något dåligt till mig, utom min flickvän som jag träffat här i ett år sen! Kan någon förstår det! Bara flickan som älskat henne och varit trevligaste emot henne, bara hon var dålig emot mig och sagt dåligaste rarista ord till mig. Hon har ingen anledning att berätta varför hon blivit plötsligt fylld av hat mot mig, utan att jag är utländsk och kommer från Mellanöstern, hon sagt det själv till mig, när hon varit full, hon sagt till mig att du bästa personen som har träffat i mitt liv och fanns aldrig någon har varit snäll emot mig som dig, men jag kan aldrig lita på en män som kommer från religiöst land i Mellanöstern.

    Är det normallt i Sverige? Eller finns något konstigt för er, kära!

    Mest vad gört mig ledsen djupt att hon är första tjenen -i hela livet, inte i Sverige- som jag har verkligen älskat henne och ville att vara med henne utan vill att veta ingenting mer efter jag älskat hennes känslor. Men nu jag ser ingen värma känslor mot mig, bara djup hat för ingen anledning, inget dåligt som jag gört, ingenting som man kan prata om det logiskt!

    Tack att läsa, och stor kram till alla som förstår klart hur känner jag efter det hänt.

  • Svar på tråden Jag förstår aldrig hur det hänt
  • Anonym (Utlän­dsk) Trådstartaren
    Äldre 24 Jul 13:40
    #1

    Många tror kanske att jag har inte berättat allt. Men jag kan träffa vem vill att fråga tjejen också!

    Jag kommit inte hit att ljugga på folket.

  • Anonym (ky)
    Äldre 24 Jul 14:00
    #2

    Varför är du ihop med henne då?

    Jag hade heller aldrig litat på en man från mellanöstern, men jag skulle aldrig vara ihop med en sån man heller.

    Dumpa henne och träffa nån som vill ha dig.

  • Anonym (Utlän­dsk) Trådstartaren
    Äldre 24 Jul 14:37
    #3
    Anonym (ky) skrev 2018-07-24 14:00:10 följande:

    Varför är du ihop med henne då?

    Jag hade heller aldrig litat på en man från mellanöstern, men jag skulle aldrig vara ihop med en sån man heller.

    Dumpa henne och träffa nån som vill ha dig.


    Att vara från något hemland är inte en bra anledning när man känna mig väl och hantera mig dagligen. När man tror att någon är dålig, måste dåliga saker bestämmas bortifrån hemland, religion, ras och färg. Eftersom jag inte har hört och jag tror inte att du hört talas om en person som valde sitt land, färg, religion eller ras.

    Förresten, jag är inte ihop med henne mer, men jag försöker att förstår vad händer.
  • Anonym (Linda­)
    Äldre 24 Jul 14:47
    #4
    +2

    Tycker det är fel att döma nån bara för att nån kommer från ett annat land.Jag har haft en kille från Mellanöstern och kan inte tänka mig det igen.Men alla är inte lokala.Hoppas du träffar nån som uppskattar dig,viktigt i alla förhållanden.

  • Anonym (Utlän­dsk) Trådstartaren
    Äldre 24 Jul 16:44
    #5
    Anonym (Linda) skrev 2018-07-24 14:47:46 följande:

    Tycker det är fel att döma nån bara för att nån kommer från ett annat land.Jag har haft en kille från Mellanöstern och kan inte tänka mig det igen.Men alla är inte lokala.Hoppas du träffar nån som uppskattar dig,viktigt i alla förhållanden.


    Tack så mycket, Linda! Jag är tacksam till dina vänliga ord. Också hoppas att du ska träffa någon som är din bästa typen.
Svar på tråden Jag förstår aldrig hur det hänt