• Kalle00

    Nakenbad tillsammans?

    Jag har på senare år börjat uppskatta att bada och sola naken alltmer. Min fru har jag lyckats få med mig vid två tillfällen men hon tycker inte alls om det. Hon blir irriterad när jag ber henne följa med och har nu sagt att jag väl får skaffa någon annan att bada naken med. Möjligen säger hon det i affekt men jag har tänkt mer och mer på den möjligheten. Jag har varit iväg själv några gånger men jag känner mig en smula obekväm att som ensam man i femtioårsåldern gå till nakenbadet. Vi män har ju, i många fall helt berättigat, ganska dåligt rykte och jag känner mig lite som en ful gubbe när jag badar och solar ensam på en sådan strand. Jag söker nu en kvinnlig badkompis att dela några sköna dagar under solen med. Jag kommer inte iväg så ofta tyvärr men när tillfälle ges skulle det vara kul att ha någon att fråga om sällskap. De gånger jag har varit iväg har jag varit på ängsö i Västerås och på vätterviksbadet i Vadstena.

    Om någon tycker det skulle vara kul så skicka mig gärna ett meddelande. Jag är alltså gift och har för avsikt att fortsätta med det inga konstigheter och inga dolda förväntningar. Jag har ingen aning om jag ens skriver i rätt forum men man måste ju börja någonstans.

  • Svar på tråden Nakenbad tillsammans?
  • ThomasW

    Eller varför inte du och jag tillsammans ?
    Kan vi inte dra till Långholmen, Stockholm.
    Just nu pågor den härliga festivalen också !

    Varför vara ful gubbe när du kan vara openminded

  • Pentra
    Velouria skrev 2018-07-25 14:46:36 följande:
    Varför söker du en kvinnlig badkompis och inte en manlig?
    Integrerbart DNA

    För att hans fru, en kvinna förmodar jag, inte längre vill följa med...?
  • Velouria
    Pentra skrev 2018-07-25 14:56:51 följande:

    För att hans fru, en kvinna förmodar jag, inte längre vill följa med...?


    Och...?
    Integrerbart DNA
  • Kalle00

    Ts är inte ute efter att vänstra. Dels var jag ganska tydlig med att jag är gift, och dels publicerade jag tråden i kategorin kropp och själ istället för sex & sånt där jag sett att andra har publicerat liknande frågor. Men man kan uppenbarligen inte vara tydlig nog för att vissa ska förstå.... Nu har jag en känsla av att du Velouria nog ändå inte vill hänga med, så dina misstankar bekommer mig inte särskilt mycket.

    Ha en skön sommar! ????

  • Kalle00
    Kalle00 skrev 2018-07-29 11:30:15 följande:

    Ts är inte ute efter att vänstra. Dels var jag ganska tydlig med att jag är gift, och dels publicerade jag tråden i kategorin kropp och själ istället för sex & sånt där jag sett att andra har publicerat liknande frågor. Men man kan uppenbarligen inte vara tydlig nog för att vissa ska förstå.... Nu har jag en känsla av att du Velouria nog ändå inte vill hänga med, så dina misstankar bekommer mig inte särskilt mycket.

    Ha en skön sommar!


  • Velouria
    Kalle00 skrev 2018-07-29 11:30:15 följande:

    Ts är inte ute efter att vänstra. Dels var jag ganska tydlig med att jag är gift, och dels publicerade jag tråden i kategorin kropp och själ istället för sex & sånt där jag sett att andra har publicerat liknande frågor. Men man kan uppenbarligen inte vara tydlig nog för att vissa ska förstå.... Nu har jag en känsla av att du Velouria nog ändå inte vill hänga med, så dina misstankar bekommer mig inte särskilt mycket.

    Ha en skön sommar! ????


    Hehe! Nej, nakenbad är inte min grej.

    Men det var ju därför jag frågade varför det inte går lika bra med en manlig badkamrat. För jag fick ju inte uppfattningen att du ville vänstra.

    Hur som helst, skön sommar!
    Integrerbart DNA
Svar på tråden Nakenbad tillsammans?