• Daygamer

    Snygg tjej blockerar mig pga måltider

    Hej,

    Jag undrar vad det kan bero på att snygga tjejer blockerar mig men inte fula när jag lägger upp bilder på mina fina måltider som kostar ca 5000kr?

  • Svar på tråden Snygg tjej blockerar mig pga måltider
  • Daygamer
    Noname00 skrev 2018-07-26 11:25:23 följande:

    Är det en måltid för en person 5000kr?


    Aa. Vadårå?
  • Daygamer
    Sandraberg skrev 2018-07-26 11:36:15 följande:

    Vad är det för måltider som kostar så mycket och var postar du detta?




  • Daygamer
    Totinona11 skrev 2018-07-26 12:10:52 följande:

    För att din grammatik är hemsk och du inte använder dig av varken komma eller punkt kanske?


    Ja ja, gå du till McDonald's och ät medan du fokuserar på grammatiken. Mmvh
  • Coccolina
    Daygamer skrev 2018-07-26 11:17:15 följande:

    Hej,

    Jag undrar vad det kan bero på att snygga tjejer blockerar mig men inte fula när jag lägger upp bilder på mina fina måltider som kostar ca 5000kr?


    Troligen har det med din övriga attityd att göra och inte maten du lägger upp... 


    Vart ät det du går och äter förresten? Funderar på att åka till Osteria Francescana (Världens bästa restaurang för tillfället) och äta. Min bror och pappa var där för några veckor sedan och sa att det var fantastiskt. Har även funderat på Fäviken. Min sambo är mer lockad av Fäviken så kanske blir det först... Men du kanske kan ge några tips om du nu äter så mycket dyr mat... Eller är du en sån där som betalar 5000 för en pizza med guldflagor på? Som helt enkelt vill skryta med pengar snarare än uppvisa god smak och nyfikenhet? 


    Kom i så fall ihåg att skrytsamma människor är patetiska och det kan ju kanske vara därför som du blockas.... 


    I'm not crazy... My reality is just diffrent than yours....
  • ThomasW

    Snygga tjejer kan lättare välja själva och orkar inte med vissa personer

    Är du mindre snygg så får du väl ta det som blir över

Svar på tråden Snygg tjej blockerar mig pga måltider