• Anonym (Hur skall man veta?!)

    En kvinna visade mig hur man skulle ha sex - Nu mår jag dåligt

    Jag är en man på 1.61, jag har accepterat en tid tillbaka att kvinnor är mer intresserad av män som är långa. Jag har inte varit nedstämd, jag har bara haft tankegångar om man någon gång kommer bli gift och skaffa barn. Som sagt, så har jag accepterat läget och haft stor fokus på pluggandet och annat.

    Jag hamnade i en enskild samtal med en kvinna och det ena lede det till det andra. Hon tog initiativet. Jag talade om att jag var oskuld, så bestämde hon att hon skulle visa. Jag behövde alltså inte oroa mig, menade hon.

    Efter förspelet så vart hon den som var på toppen först. Efter ett tag ville hon byta position och ville ha mig överst. Det kändes bra med allting, ingenting som kändes som om jag gjorde fel.

    Tills hon skrek till: ''Men AAAAJ!'', jag blev alldeles rädd att jag just gjort illa någon och slutade och frågade henne hur det gick.

    Hon sa i stil med: ''Men du skall ju inte sluta!!''. Hon menade att allting var jättebra och jag saboterade med att sluta. Jag förklarade för mig att jag trodde att jag gjorde illa henne och därför slutade jag. Då menade hon att jag var en mes och alldeles för ödmjuk.

    Allt som började så fint, gick över till att jag var mes.

    Jag har nu blivit trakasserad ifrån henne via SMS där hon menar att jag verkligen inte borde slutat, och det är någonting hon ältar. Jag förstörde allt det trevliga genom att bara sluta ''Från ingenstans''.

    Jag mår jättedåligt. Det har gått några dagar nu och hon fortsätter med sina texter. Jag känner att jag gjort så fel.

    Hur skall man överhuvudtaget veta att man skall fortsätta när någon skriker av smärta, som i det här fallet. Det känns ju extremt självisk och mycket elak att fortsätta när någon fått ont.

  • Svar på tråden En kvinna visade mig hur man skulle ha sex - Nu mår jag dåligt
  • Anonym (Ella)

    Blocka henne/ignorera henne, hon låter ju helt störd.

  • Studentpappa

    Låter ju knepigt att hon hänger upp sig på det, du var ju öppen med att du var mödis så be henne om en returmatch!


    Whose motorcycle is this? It's a chopper baby. Whose chopper is this? It's Zed's. Who's Zed? Zed's dead baby, Zed's dead.
  • Studentpappa
    Anonym (Ella) skrev 2018-07-26 15:41:14 följande:

    Blocka henne/ignorera henne, hon låter ju helt störd.


    För helvete, när han äntligen fått fett på sylen är det väl klart han ska försöka få göka några ggr till.
    Whose motorcycle is this? It's a chopper baby. Whose chopper is this? It's Zed's. Who's Zed? Zed's dead baby, Zed's dead.
  • Anonym (Fia)

    Men be människan att fara åt skogen och aldrig höra av sig mer! Hon verkar ju rubbad.

    Trist att din första gång inte blev någon jättekul erfarenhet men ge inte upp. Nästa gång blir säkert bättre!

  • Pope Joan II
    Studentpappa skrev 2018-07-26 15:42:54 följande:

    För helvete, när han äntligen fått fett på sylen är det väl klart han ska försöka få göka några ggr till.


    Inte genom att stoppa den i crazy.
  • Anonym
    Anonym (Fia) skrev 2018-07-26 15:44:03 följande:

    Men be människan att fara åt skogen och aldrig höra av sig mer! Hon verkar ju rubbad.

    Trist att din första gång inte blev någon jättekul erfarenhet men ge inte upp. Nästa gång blir säkert bättre!


    Nästa gång kan bli om x antal år, killen är 1,61.
    Bättre då att bli upplärd av någon som verkar rubbad, så är det avklarat och han står redo när han hittat den rätta.
  • Anonym (Anna)

    Ja du gjorde helt rätt! Skriker nån eller säger aj så ska man alltid sluta!

  • Anonym (D)

    Att ha sex med någon ska inte göra ont.

    Blocka hennes nummer och svara inte på hennes försök till att tjafsa.

    Kan bara beklaga att du fick henne som första erfarenhet.

    Nästa gång blir bättre.

Svar på tråden En kvinna visade mig hur man skulle ha sex - Nu mår jag dåligt