• Anonym (Kaffedraken)

    Hjälp med trekant

    Hej!

    Mitt kk har föreslagit trekant vilket jag är på. MEN jag har aldrig haft trekant och jag vill höra era bästa tips på ?hur man gör?, både om vi bjuder in en till tjej eller en till kille.

    Så tjejer: vad är era bästa tips och killar vad är det bästa en tjej kan göra under en trekant? :)

  • Svar på tråden Hjälp med trekant
  • Anonym (Kaffedraken)

    Tänker ni er en man eller kvinna till?

    Vilken ålder är ni?

  • Anonym (Kaffedraken)

    Beror väl på hurvida ni ta en man eller kvinna till att börja med.
    Om kvinna, är du bi, eller kan du tänka dig att pröva slicka om du ej gjort förut?
    Utgår från att du suger, blir du tänd ordentligt av det?
    Isf så är det ju oändliga möjligheter om ni tar in en man,
    Om ni tar in en man vill du pröva dubbelmacka eller ej?
    Frågorna är många, men kör på det kommer nog att ge sig skall du se

  • Anonym (Kaffedraken)

    Jag tänker både man och kvinna, kk säger tjej, men kan nog även tänka sig en till man.


     


    Jag har aldrig haft sex men en tjej/kvinna tidigare, men kan verkligen tänka mig det, då självklart även att slicka. 


    Suger gör jag gärna, och jag blir nog mest tänd av att han blir så upphetsad av det. Jag kan absolut tänka mig att ha dom i mig båda två samtidigt...

  • Anonym (Kaffedraken)
    Anonym (Tjejen) skrev 2018-08-01 11:00:48 följande:

    Jag tänker både man och kvinna, kk säger tjej, men kan nog även tänka sig en till man.


     


    Jag har aldrig haft sex men en tjej/kvinna tidigare, men kan verkligen tänka mig det, då självklart även att slicka. 


    Suger gör jag gärna, och jag blir nog mest tänd av att han blir så upphetsad av det. Jag kan absolut tänka mig att ha dom i mig båda två samtidigt...


    Men då har du ju alla möjligheter att få testa tjejsex om du vill det och det är KK's första val.
    Finns ju många varianter där där antingen du/hon tillfredställer dig samtidigt som han tillfredställer dig/henne.

    Grejen är ju om den ena ej vill testa bi (brukar vara så att killar är mindre benägna att göra det) så blir det ju lite färre alternativ till lekar.

    Dock så är det nog lättare att hitta en kille till som vill "dela" på dig isf en bi tjej som ni båda tänder på (min gissning).

    P.S Din KK är lyckligt lottad...


  • Anonym (Kaffedraken)
    Anonym (Tjejen) skrev 2018-08-01 11:00:48 följande:

    Jag tänker både man och kvinna, kk säger tjej, men kan nog även tänka sig en till man.

     

    Jag har aldrig haft sex men en tjej/kvinna tidigare, men kan verkligen tänka mig det, då självklart även att slicka. 

    Suger gör jag gärna, och jag blir nog mest tänd av att han blir så upphetsad av det. Jag kan absolut tänka mig att ha dom i mig båda två samtidigt...


    Hur gamla är ni och var i sverige bor ni? Är tjej och är också intresserad av att ha trekant
    Anonym (Tjejen) skrev 2018-08-01 11:00:48 följande:

    Jag tänker både man och kvinna, kk säger tjej, men kan nog även tänka sig en till man.

     

    Jag har aldrig haft sex men en tjej/kvinna tidigare, men kan verkligen tänka mig det, då självklart även att slicka. 

    Suger gör jag gärna, och jag blir nog mest tänd av att han blir så upphetsad av det. Jag kan absolut tänka mig att ha dom i mig båda två samtidigt...


  • Anonym (Kaffedraken)
    Anonym (Jag) skrev 2018-08-01 11:14:30 följande:
    Hur gamla är ni och var i sverige bor ni? Är tjej och är också intresserad av att ha trekant
    Anonym (Tjejen) skrev 2018-08-01 11:00:48 följande:

    Jag tänker både man och kvinna, kk säger tjej, men kan nog även tänka sig en till man.

     

    Jag har aldrig haft sex men en tjej/kvinna tidigare, men kan verkligen tänka mig det, då självklart även att slicka. 

    Suger gör jag gärna, och jag blir nog mest tänd av att han blir så upphetsad av det. Jag kan absolut tänka mig att ha dom i mig båda två samtidigt...


    Jag är 25, han är 10år äldre än mig. 


    Finns i Stockholm Glad

  • Anonym (Kaffedraken)
    Anonym (Depends) skrev 2018-08-01 11:09:21 följande:
    Men då har du ju alla möjligheter att få testa tjejsex om du vill det och det är KK's första val.
    Finns ju många varianter där där antingen du/hon tillfredställer dig samtidigt som han tillfredställer dig/henne.

    Grejen är ju om den ena ej vill testa bi (brukar vara så att killar är mindre benägna att göra det) så blir det ju lite färre alternativ till lekar.

    Dock så är det nog lättare att hitta en kille till som vill "dela" på dig isf en bi tjej som ni båda tänder på (min gissning).

    P.S Din KK är lyckligt lottad...

    Jätte tack för tipsen Glad. Man vill ju inte göra honom, (kk) och den tredje besviken Flört


     


    Det finns alltid plats för flera kk´s ... Flört

  • Anonym (Kaffedraken)
    Anonym (Tjejen) skrev 2018-08-01 11:23:19 följande:

    Jag är 25, han är 10år äldre än mig. 

    Finns i Stockholm 


    Har ni snap eller något?
  • Anonym (Kaffedraken)
    Anonym (Tjejen) skrev 2018-08-01 11:25:20 följande:

    Jätte tack för tipsen Glad. Man vill ju inte göra honom, (kk) och den tredje besviken Flört


     


    Det finns alltid plats för flera kk´s ... Flört


    Och jag bor 5 mil från sthlm
  • Anonym (Kaffedraken)
    Anonym (Depends) skrev 2018-08-01 11:40:52 följande:
    Och jag bor 5 mil från sthlm
    Flört
  • Anonym (Kaffedraken)
    Anonym (Tjejen) skrev 2018-08-01 12:00:29 följande:
    Flört
    Du verkar vara en hängiven tjej som vill att din/dina kk's skall ha det bästa möjliga.
    En underbar egenskap att vilja ge den andra maximal njutning, hoppas han återgäldar ordentligt.
Svar på tråden Hjälp med trekant