• svelis
    Äldre 2 Aug 11:43
    1590 visningar
    8 svar
    8
    1590

    Vilken telefon?

    Min telefon börjar bli sliten och har fått sprickor på lite för många ställen! Tänkte köpa en ny nu i höst men har ingen aning om vilket märke osv. Den jag har nu är en Samsung galaxy s7 edge. Har varit riktigt nöjd förutom att jag tycker de runda kanterna gör att den är ömtålig och lättare att tappa. Hade olika iPhone i flera år innan denna... Känns som att iPhone dött ut lite och Samsung tagit över, eller är det bara jag som fått för mig det?

    Vad har ni för telefoner och är ni nöjda?!

  • Svar på tråden Vilken telefon?
  • Äldre 2 Aug 12:00
    #1

    Jag har en Cat S61, en stabil och tålig telefon.

    Ingen prestandatelefon men tappar man telefonen ofta är den perfekt.

  • Anonym (drz)
    Äldre 2 Aug 12:10
    #2

    Cat s60, slag och vattentålig och har överlevt länge nu vilket är ovanligt för mobiler i min ägo.

    Lite halvkass prestanda men uppfyller mina behov. Stor och klumpig men dual sim så för min del var det en mobil mindre.

    Värmekameran är guld värd för mej, men det beror ju helt på vad man har för jobb/fritid.

  • svelis
    Äldre 2 Aug 12:29
    #3
    JeppsonTycker skrev 2018-08-02 12:00:33 följande:

    Jag har en Cat S61, en stabil och tålig telefon.

    Ingen prestandatelefon men tappar man telefonen ofta är den perfekt.


    Tack för tipset! Är nog en mobil som jag borde ha men är rädd att jag skulle bli besviken. Dels för att den kanske kommer kännas för klumpig och för "enkel"? Gillar platta mobiler men går inte riktigt ihop med att jag är ganska bra på att tappa dem, haha. Har dock varit slarvig med att använda skal på min senaste. De flesta av mina nuvarande repor och sprickor hade förmodligen aldrig hänt om jag haft ett bra skal. :)
  • Äldre 2 Aug 13:00
    #4

    Jag fortsätter hålla på mina Sony-mobiler. Jag är nog lite av en sony fanboy..... inte bara när det gäller mobiler... En Xperia XA, kanske? MED ett bra skal =P


    Hunger, disease, tyranny, superstition and guacamole
  • Äldre 2 Aug 16:43
    #5

    Har vart trogen Apple dom senaste telefonerna och har sen några år en iPhone SE som jag tycker e perfekt med bra teknik, hyfsat minne och kompakt format. Rekommenderas!

  • Anonym (Samsu­ng)
    Äldre 2 Aug 17:12
    #6

    Har en samsung S7 och är nöjd. Väldigt nöjd. Satsa på en S8 eller S9.

  • svelis
    Äldre 3 Aug 09:27
    #7
    Anonym (Samsung) skrev 2018-08-02 17:12:09 följande:

    Har en samsung S7 och är nöjd. Väldigt nöjd. Satsa på en S8 eller S9.


    Ja, jag kanske ska fortsätta på Samsung ändå! :)
  • LFF
    Äldre 3 Aug 09:29
    #8

    S8. Har haft Samsung sen S2.

Svar på tråden Vilken telefon?