• Anonym (Stig Vild)

    Ska man lämna tjejen?

    Blev ihop med en tjej för ca 7 år sedan efter ett längre förhållande.
    Hade ett par tjejer mellan men valde min nuvarande sambo trots att jag var tveksam till att sexet någonsin skulle blir bra.
    Nu är det helt slut, vi ligger inte alls med varandra nästan. Det beror inte på att jag uppfattar henne som ful eller så men hon är komplett värdelös i sängen.
    Hon fyller 50 år nästa år och har väldigt lite erfarenhet för sin ålder.
    Bästa sexet har vi haft när hon har varit onykter. Då vågar hon slappna av och ta för sig på ett naturligt vis. Jag har haft detta uppe för diskussion flera gånger och försökt förklara vad jag gillar och frågat om det är något som hon skulle vilja att jag gjorde annorlunda för att hon ska bli glad. Men hon är så nöjd så, jag är helt fantastisk. Toppenfint. MEN jag då? Jag såg en avsugning åka förbi utanför fönstret en gång för 7 år sedan, missade den tyvärr.
    Det har gått så långt nu att jag börjat få panik, jag gillar ju tjejen men blir påverkad på ett mycket negativt vis av att inte få utlopp för sexuella behov. 

    Utöver det gör hon saker som hon tror att jag vill fast jag sagt till henne att det inte behövs.
    Exempelvis har hon fått klart för sig att killar gillar att man rakar musen. Men då rakar hon den UPP O NER istället?!? Alltså sparar håret runt blygdläpparna och rakar bort allt ovanför. Ingen direkt fördel om man nu gillar att slicka en rakad mus. Efter att ha försökt förklara att man kanske kan prova tvärt om så inser jag ju att hon inte fattar VARFÖR man vill att hon i så fall ska raka sig. Jag antar att hon tror att jag bara blir upphetsad av att man inte ser något hår? Vilket är galenskaper. Jag blir ju inte upphetsad av att hon ser ut som ett barn för fan. Jag vill inte använda tandtråd när jag slickat henne, DET är orsaken. Så nu har jag bett henne strunta i att raka sig mer, det blir ju bara jobbigt för henne att det kliar och sticker.

    Självklart har vi haft diskussioner om detta och hon har bland annat bett mig att "utbilda henne" i att suga kuk. För mig kan jag inte komma på en mer avtändande kommentar. Jag kan personligen rätt lite om hur man suger kuk, jag är däremot rätt bra på att slicka fitta!

    SÅ,
    Va fan ska man göra??? Jag vill ju KNULLA, PÅ RIKTIGT ALLTSÅ!!!
    Eller kommer jag aldrig få göra det mer i hela livet?

    I övrigt är hon alltså en begåvad, vacker, snäll omtänksam, social och härlig person, vilket är skälet till att jag stannat/stannar.

  • Svar på tråden Ska man lämna tjejen?
  • Anonym (Lugna dig)

    Ditt sätt att formulera dig gör att du uppfattas väldigt omogen, är du 20 år eller yngre?

    Din partner har dåligt självförtroende och svårt att lita på att hon är bra. Att tjata om sex förvärrar bara situationen. Du behöver ge henne bekräftelse på sätt som stärker henne och hennes bild av dig själv. Hur ofta berättar du hur fin omtänksam hon är? Säger du ofta till henne att hon är smart? Att hon kan massa saker? Att hon är bra på att lära sig nya saker? Överraska henne med något hon älskar? Du måste ju släppa hela sexfokuset och prioritera ER. Er kärlek. För fattas den, är det en av er som är nedstämd / ser ner på sig själv så drabbar det självfallet hela relationen. Lugna dig och prioritera.

  • Anonym (Stig Vild)
    Anonym (Lugna dig) skrev 2018-08-06 10:24:20 följande:

    Ditt sätt att formulera dig gör att du uppfattas väldigt omogen, är du 20 år eller yngre?

    Din partner har dåligt självförtroende och svårt att lita på att hon är bra. Att tjata om sex förvärrar bara situationen. Du behöver ge henne bekräftelse på sätt som stärker henne och hennes bild av dig själv. Hur ofta berättar du hur fin omtänksam hon är? Säger du ofta till henne att hon är smart? Att hon kan massa saker? Att hon är bra på att lära sig nya saker? Överraska henne med något hon älskar? Du måste ju släppa hela sexfokuset och prioritera ER. Er kärlek. För fattas den, är det en av er som är nedstämd / ser ner på sig själv så drabbar det självfallet hela relationen. Lugna dig och prioritera.


    Hej, tack för bra tips. Nej, jag är inte 20 år. Jag är närmare 50 också.
    Faktum är att jag troligen varit för snäll, trevlig, kommit med för mycket kommentarer om hur duktig och bra hon är under alldeles för lång tid istället för att säga som det är. Troligen bara dumt och fegt av mig.
    Hon har en god självkänsla och jag skulle snarare säga att hon är stark i sig själv än tvärt om.
    Sen att koppla bort sex, det vet jag inte om det hjälper. Jag har ju redan varit utan i snart ett år förutom vid ett par få tillfällen och då är det ju hon som tjatat. Jag tycker det är så trist att jag gärna kan vara utan som det är nu.
  • Anonym (c)

    Men jösses mannen är du seriös?
    Du älskar henne och ni har ett sexliv. Men du funderar på att dumpa för att hon inte suger. Det låter märkligt att dumpa någon man älskar för uteblivet oralsex. Därutöver har hon bett dig att visa hur man gör detta. Du vet väl att en relation aldrig är perfekt och att det alltid är något man måste kompromissa med?

  • Anonym (Jag)
    Anonym (c) skrev 2018-08-06 11:33:22 följande:

    Men jösses mannen är du seriös?

    Du älskar henne och ni har ett sexliv. Men du funderar på att dumpa för att hon inte suger. Det låter märkligt att dumpa någon man älskar för uteblivet oralsex. Därutöver har hon bett dig att visa hur man gör detta. Du vet väl att en relation aldrig är perfekt och att det alltid är något man måste kompromissa med?


    Jag kan som tjej förstå honom. Det sexuella är en stor del, och om man inte nöjer sig med vanilj, in ut i missionären hela sitt liv så kan det faktiskt vara något som är väldigt viktigt. Att klaffa sexuellt är minst lika viktigt för mig som att klaffa i övrigt. Det handlar väl inte om att hon är "dålig" men hon verkar inte ha nåt driv eller önskan om ett mer stimulerande sexliv.
  • Anonym (Hm)
    Anonym (c) skrev 2018-08-06 11:33:22 följande:
    Men jösses mannen är du seriös?
    Du älskar henne och ni har ett sexliv. Men du funderar på att dumpa för att hon inte suger. Det låter märkligt att dumpa någon man älskar för uteblivet oralsex. Därutöver har hon bett dig att visa hur man gör detta. Du vet väl att en relation aldrig är perfekt och att det alltid är något man måste kompromissa med?
    Håller med
  • Anonym (c)
    Anonym (Jag) skrev 2018-08-06 11:47:21 följande:
    Jag kan som tjej förstå honom. Det sexuella är en stor del, och om man inte nöjer sig med vanilj, in ut i missionären hela sitt liv så kan det faktiskt vara något som är väldigt viktigt. Att klaffa sexuellt är minst lika viktigt för mig som att klaffa i övrigt. Det handlar väl inte om att hon är "dålig" men hon verkar inte ha nåt driv eller önskan om ett mer stimulerande sexliv.
    Men hon har ju tom frågat honom hur hon ska suga! Ändå sitter han och grinar över att hon inte suger. Man tror ju att det är en kille i tonåren inte en medelålders man.
  • IceKitten

    Jag förstår helt hur det kan vara avtändande att "lära" henne sex men jag rekommenderar att det är exakt det du gör.

    Det kanske blir lite obekvämt för er båda ett tag men efteråt kommer det ju faktiskt leda till ett betydligt bättre sexliv för er båda.

    Angående att du inte vet hur man ger en avsugning osv så kanske du inte kan sätta dig innan sexet och berätta exakt hur du vill ha det. Men rimligtvis så borde du kunna ge tips under själva akten. "Ja, fortsätt så", "lite snabbare", "fokusera mer på tippen" osv.

    Om hon nu inte haft så många partners innan dig så är det faktiskt ganska orimligt att förvänta sig att hon ska kunna det. Det krävs övning och även en viss guidning.

  • Mimosa86

    Varför går ni inte til en sexolog eller vad det heter och får hjälp? Tantrakurser eller dylikt?

    Det är väl inte lätt när man inte vet och kvinnor (framför allt i den ålderskategorin) har ju aldrig uppmuntrats att vara sexuella av sig.

  • Anonym (Man 35)

    Olika killar gillar ju att bli sugna på olika sätt. Självklart får du berätta och visa hur du vill ha det. Även om inte du vet hur du ska suga kuk, så kan du väl i alla fall förmedla när det är skönt eller inte? Och om det är för mjuk/hårt, snabbt/långsamt, djupt osv? Ja, för stunden är det lite avtändande. Men i längden är det som en fin investering.

    För övrigt så kan tjejer ändras över tiden. Min tjej, som knappt sög kuk mer än en gång per år, och var väldigt vanilj i sängen blev efter mer än 10år tillsammans sakta mer och mer kinky i sängen. Trodde aldrig hon skulle ändras, men numera är oralsex,analsex, fisting, sexleksaker, rimming, handklovar och allt möjligt en del av hennes sexuella preferenser. Folk ändras ibland med tiden...

  • Anonym (Lugna dig)
    Anonym (Stig Vild) skrev 2018-08-06 10:49:55 följande:

    Hej, tack för bra tips. Nej, jag är inte 20 år. Jag är närmare 50 också.

    Faktum är att jag troligen varit för snäll, trevlig, kommit med för mycket kommentarer om hur duktig och bra hon är under alldeles för lång tid istället för att säga som det är. Troligen bara dumt och fegt av mig.

    Hon har en god självkänsla och jag skulle snarare säga att hon är stark i sig själv än tvärt om.

    Sen att koppla bort sex, det vet jag inte om det hjälper. Jag har ju redan varit utan i snart ett år förutom vid ett par få tillfällen och då är det ju hon som tjatat. Jag tycker det är så trist att jag gärna kan vara utan som det är nu.


    Tala om för henne sanningen att du baserat den på ert Torra sexliv och hellre gör slut för du vill vara fri och har hög sexdrift.
  • Anonym (Milf:))

    Jag tycker hon ska kolla lite på porrfilm. Ts kan ju hitta lämpliga klipp. Har själv lärt mig mycket om sug och runk där...

  • Anonym (Trist)

    [quote=78941793][quote-nick]Anonym (Stig Vild) skrev 2018-08-06 10:02:15 följande:[/quote-nick]

    Blev ihop med en tjej för ca 7 år sedan efter ett längre förhållande.

    Hade ett par tjejer mellan men valde min nuvarande sambo trots att jag var tveksam till att sexet någonsin skulle blir bra.

    Nu är det helt slut, vi ligger inte alls med varandra nästan. Det beror inte på att jag uppfattar henne som ful eller så men hon är komplett värdelös i sängen.

    Hon fyller 50 år nästa år och har väldigt lite erfarenhet för sin ålder.

    Bästa sexet har vi haft när hon har varit onykter. Då vågar hon slappna av och ta för sig på ett naturligt vis. Jag har haft detta uppe för diskussion flera gånger och försökt förklara vad jag gillar och frågat om det är något som hon skulle vilja att jag gjorde annorlunda för att hon ska bli glad. Men hon är så nöjd så, jag är helt fantastisk. Toppenfint. MEN jag då? Jag såg en avsugning åka förbi utanför fönstret en gång för 7 år sedan, missade den tyvärr.

    Det har gått så långt nu att jag börjat få panik, jag gillar ju tjejen men blir påverkad på ett mycket negativt vis av att inte få utlopp för sexuella behov. 

    Utöver det gör hon saker som hon tror att jag vill fast jag sagt till henne att det inte behövs.

    Exempelvis har hon fått klart för sig att killar gillar att man rakar musen. Men då rakar hon den UPP O NER istället?!? Alltså sparar håret runt blygdläpparna och rakar bort allt ovanför. Ingen direkt fördel om man nu gillar att slicka en rakad mus. Efter att ha försökt förklara att man kanske kan prova tvärt om så inser jag ju att hon inte fattar VARFÖR man vill att hon i så fall ska raka sig. Jag antar att hon tror att jag bara blir upphetsad av att man inte ser något hår? Vilket är galenskaper. Jag blir ju inte upphetsad av att hon ser ut som ett barn för fan. Jag vill inte använda tandtråd när jag slickat henne, DET är orsaken. Så nu har jag bett henne strunta i att raka sig mer, det blir ju bara jobbigt för henne att det kliar och sticker.

    Självklart har vi haft diskussioner om detta och hon har bland annat bett mig att "utbilda henne" i att suga kuk. För mig kan jag inte komma på en mer avtändande kommentar. Jag kan personligen rätt lite om hur man suger kuk, jag är däremot rätt bra på att slicka fitta!

    SÅ,

    Va fan ska man göra??? Jag vill ju KNULLA, PÅ RIKTIGT ALLTSÅ!!!

    Eller kommer jag aldrig få göra det mer i hela livet?

    I övrigt är hon alltså en begåvad, vacker, snäll omtänksam, social och härlig person, vilket är skälet till att jag stannat/stannar.

    Jag tror att det här med sex är något som finns naturligt hos en del människor. En del gillar det. Andra inte. Att lära sig att suga kuk, tror inte jag går. Som tjej måste du gilla det och göra det med inlevelse. Jag älskar sex. Jag är helt klart beroende av mina orgasmer för att jag ska ha en fungerande vardag. Ett trist sexliv skulle inte jag klara av. Jag älskar när mannen är dominant, tar för sig och när jag får ge mannen all njutning som går att ge. Älskar att suga en kille tills jag känner att han är på väg och komma, höra honom säga att han kommer komma samtidigt som han inte vet hur han ska hantera det när jag fortsätter och suga tills han kommer i min mun och jag kan svälja hans sperma. Det är helt oslagbart.

  • Anonym (Milf:))

    Vissa kvinnori 50+ åldern har smala och få erfarenheter av sex. Själv har jag haft en del kortare romanser med män där jag fått större förståelse för vad män kan uppskatta. Att ge njutning är minst lika fint som att få. Min senaste partner(kille) ville bli penetrerad analt. Och det fick han :)).

    Men som sagt gäller att vidga vyerna. Läsa om sex oxh se lite film har också utvecklat mig.

    Suga har jag alltid varit bra på(dock var det inte mycket oralsex när jag var yngre)

  • Anonym (Yepp)

    Förstår dig helt och hållet!

    Här är det handtrallor och oralsex, INGET mer!

    Har inte haft en kuk i mig på jag vet inte..

    Vill bara att han knullar mig gul o blå, men nä han kan inte hålla den hård o vägrar skaffa hjälpmedel.

  • Anonym (Stig Vild)

    Hur som helst vore det ju en dröm att ta sig an en kvinna som har en förmåga att koppla av, njuta, ta emot och kunna ge igen med samma mynt.

  • Anonym (Milf:))
    Anonym (Stig Vild) skrev 2018-08-15 08:01:21 följande:

    Hur som helst vore det ju en dröm att ta sig an en kvinna som har en förmåga att koppla av, njuta, ta emot och kunna ge igen med samma mynt.


    Hon måste också förstå att det är en viktig del i ett förhållande. Kanske kan du köpa en bok i ämnet och ge henne?

    Verkar som hon är extremt oerfaren. Själv har jag lärt genom att se porrfilm, (amatör), läst böcker och provat nya saker när jag haft ny partner. Var inte erfaren som yngre och sexet blev därefter. Är ungefär i din partners ålder

    Måste finnas en vilja också
  • Anonym (Stig Vild)
    Anonym (Milf:)) skrev 2018-08-15 11:35:16 följande:
    Hon måste också förstå att det är en viktig del i ett förhållande. Kanske kan du köpa en bok i ämnet och ge henne?

    Verkar som hon är extremt oerfaren. Själv har jag lärt genom att se porrfilm, (amatör), läst böcker och provat nya saker när jag haft ny partner. Var inte erfaren som yngre och sexet blev därefter. Är ungefär i din partners ålder

    Måste finnas en vilja också
    Jo verkligen. Jag tror tyvärr helt enkelt att intresset saknas. Synd med tanke på hur man själv är. Jag är rädd att jag kommer försöka hitta någon annan att tillfredställa ganska snart. Jag är inte intresserad av att missa den här delen av livet tyvärr.
  • Anonym (sexy)

    Jag hade ett ex som var lika dan hon tog nästan aldrig eget initiativ i sängen när vi hade sex.
    Där emot om hon hade druckit lite. 

Svar på tråden Ska man lämna tjejen?