• Anonym (Undra­r)
    Äldre 7 Aug 13:18
    2717 visningar
    8 svar
    8
    2717

    Låg dos amfetamin

    Undrar om det finns någon som har bättre koll på droger än mig som kan hjälpa mig.

    Jag undrar hur man blir på en låg dos amfetamin. Om man bara tar lite ibland. Vad finns det för tecken att hålla utkik efter?

  • Svar på tråden Låg dos amfetamin
  • Anonym (Adde)
    Äldre 7 Aug 13:22
    #1

    Händer inte mycket alls. Jämför med nån som druckit lite mycket kaffe, alltså något piggare och möjligen mer pratsam. Annars märks det inte alls.

  • Anonym (Undra­r) Trådstartaren
    Äldre 7 Aug 13:23
    #2

    Man kan inte se på pupiller eller så?

  • Anonym (Undra­r) Trådstartaren
    Äldre 7 Aug 13:23
    #3

    Och kan man ta så lite att det inte ger utslag på tester?

  • Anonym (Erfar­enhet)
    Äldre 7 Aug 13:26
    #4

    Det beror på har du diagnos Adhd eller liknande blir du lugn och tok fokuserad. Har du det inte kommer du att bli uppåt och känna dig glad och orkar festa jobba etc men det är lätt hänt att lite då och då kan bli oftare och sen är du fast och det sker inte över en natt men droger ska du vara försiktig med kommer sällan nått gått ur det längre fram!! Men är alltid kul och spännande i början!!!

  • Anonym (Adde)
    Äldre 7 Aug 13:26
    #5
    Anonym (Undrar) skrev 2018-08-07 13:23:49 följande:

    Och kan man ta så lite att det inte ger utslag på tester?


    Syns på tester även om det är lite men tveksamt när det gäller pupiller.

    Men det är ovanligt att bara ta lite. Tar man amfetamin så vill man ju ha effekt av det, annars är det meningslöst.

    Vet inte om det är du som vill ta lite eller om du misstänker någon annan?
  • Anonym (Undra­r) Trådstartaren
    Äldre 7 Aug 13:28
    #6

    Nej det är inte jag som vill testa. Undrar över en person. Skulle vilja veta om det finns något att kolla efter.

  • Anonym (Adde)
    Äldre 7 Aug 13:28
    #7
    Anonym (Erfarenhet) skrev 2018-08-07 13:26:38 följande:

    Det beror på har du diagnos Adhd eller liknande blir du lugn och tok fokuserad. Har du det inte kommer du att bli uppåt och känna dig glad och orkar festa jobba etc men det är lätt hänt att lite då och då kan bli oftare och sen är du fast och det sker inte över en natt men droger ska du vara försiktig med kommer sällan nått gått ur det längre fram!! Men är alltid kul och spännande i början!!!


    Sant. Mitt ex hade adhd och mådde kanon på amfetamin, han blev lugn medan jag blev mer uppåt och "speedad".

    Kan ta det nån gång vart 3:e år för att det är kul, men det ÄR lätt att fastna i sk*ten.
Svar på tråden Låg dos amfetamin