• Annas95

    Hjälp, lämna eller vara kvar i min relation.

    Hjälp mig.. :( Jag ska försöka göra en lång historia kort. Eloge till den som orkar läsa och ge svar..

    Pappan till mitt barn (som är 13 månader)

    Har haft ett förhållande där det gått upp och ned. När det har varit bra är det verkligen bra, men när vi bråkar är det ett helvete. Och bråkade ganska ofta ca varannan vecka. När vi varit osams gör han slut och sedan ångrar sig. Nu när jag varit gravid + mammaledig har han kommit hem och varit sur på mig för att jag är ?odriven, oambisiös, drar ner honom? han tyckte jag skulle studera eller göra något kreativt när jag var hemma. Då jag har ADHD kan jag inte göra sådant om jag inte har 100% koncentration vilket jag absolut inte har när man har ett barn att ta hand om.

    Han kunde ofta komma hem och berätta om vissa tjej kunder han haft på jobbet. Att de är si och så drivna, jobbar som det Chef eller utbildar sig till det här. Att han ser upp till dom och att jag borde träffa dessa tjejer så jag kan få inspiration och bli lite som dom.

    Hur som så eskalerade våra bråk som slutade med att han kastade ut mig och våran dotter (detta var i maj).

    Vi flyttade hem till mina föräldrar och Han bråkade med mig varannan dag typ. Efter 3 veckor hjälpte han oss att få en lägenhet samt betalade hyran (eftersom jag fortfarande är mammaledig för han vill inte vara pappaledig).

    Eftersom han jämt bråkade med mig ville jag koppla bort honom och började umgås mycket mer med min kompis som har en son som är 4 månader yngre än min dotter. Efter nån vecka började mitt ex då att ångra sig, bad om att få tillbaka mig.