• Anonym (Vilsentös)

    Fel på min fiffi

    Hej jag har fått problem med min vagina efter penetrerande sex, jag fick barn för 1 år sedan och har knappt haft någon sexlust då jag är för rädd för att det ska göra ont. Set svider och känns som att det skaver flera dagar efter jag har haft penetrerande sex, sambon tycker självklart att det är jobbigt att vårt sexliv är helt dött han försöker men har aldrig något sug. Någon här inne som har haft liknande problem,

    Sambon tjatar hela tiden om att jag måste kolla upp det men hoppas att det ska gå över av sig själv,

    Mvh vilsen tös

  • Svar på tråden Fel på min fiffi
  • toughshit

    Klart du bör kolla upp det. Sex ska inte göra ont, och lusten väcks väl än mindre av tanken att det ska skava. Du kanske har lite lubrikationsproblem, så testa med glidmedel först om du inte vill söka hjälp med en gång.

  • Anonym (...)

    Blev snustorr efter barn. Sökte hjälp, ingen förklaring. Råddes köpa östrogenvagitorier..

  • Anonym (Vilsentös)
    toughshit skrev 2018-08-08 18:30:52 följande:

    Klart du bör kolla upp det. Sex ska inte göra ont, och lusten väcks väl än mindre av tanken att det ska skava. Du kanske har lite lubrikationsproblem, så testa med glidmedel först om du inte vill söka hjälp med en gång.


    Har provar glidmedel jag blir jätte våt när jag väl blir kåt,
  • toughshit
    Anonym (Vilsentös) skrev 2018-08-08 19:05:43 följande:

    Har provar glidmedel jag blir jätte våt när jag väl blir kåt,


    Boka en tid hos gyn då.. Det är nog det bästa rådet du kan få på ett forum
  • Anonym (Tvåbarnsmamma)

    Säker på att allt känns bra med mannen då? Är han en bra älskare som värmer upp dig ordentligt? Hjälps ni åt med barn och hem? Är du trött? Om allt sådant är ok så bör du kolla upp det, men det kan ju finnas andra skäl till att Fiffi inte vill ta emot mannen, än att det är något fel på Fiffi. Det är kanske fel på något annat? JS.

  • Anonym (Vilsentös)
    Anonym (Tvåbarnsmamma) skrev 2018-08-08 23:07:09 följande:

    Säker på att allt känns bra med mannen då? Är han en bra älskare som värmer upp dig ordentligt? Hjälps ni åt med barn och hem? Är du trött? Om allt sådant är ok så bör du kolla upp det, men det kan ju finnas andra skäl till att Fiffi inte vill ta emot mannen, än att det är något fel på Fiffi. Det är kanske fel på något annat? JS.


    Ja gubben brukar slicka mig så jag verkligen är riktigt våt han är väldigt duktig gillar det han gör med mig. Han va dålig innan med att hjälpa till hemma men har har ett tufft jobb så jag förstår om han vill sitta ner å vila lite, men han har blivit bättre nu på senaste månaden med sysslor och han är ofta med vår son för han har blivit så pappig å de tycker gubben mysigt för han ha varit på mig hela tiden å knappt på gubben. :)
  • Anonym (Vaselin)

    Ammar du fortfarande? Då är ju slemhinnorna skörare.

    Förutom förspel och allt det där, prova med vitvaselin som glidmedel, helt överlägset. Och håll bara på korta stunder i början, bryt efter några minuter, ta det väldigt mjukt, försiktigt och långsamt, så kommer det gå bra. För mig var det så, sved som attan 1-2 dagar efteråt men gjorde så här, och nu går det bra igen.

    Men ta inte vanligt vaselin i gul burk då det innehåller gifter, ska vara vitvaselin på tub.

Svar på tråden Fel på min fiffi