• Anonym (Hoppfull)

    BIM 20/8

    Hej på er!

    Nu har vi satt igång babyverkstan :)

    Beräknad mens är 20/8 och vi har legat i en del denna månaden.

    Jag har 2 barn (7 år, 10 år) sedan innan och min sambo har ett (8år).

    Nu är man i väntans tider och hoppas på att man får ett plus! :)

    Någon mer som vill följas åt? :)

  • Svar på tråden BIM 20/8
  • Anonym (Filuren)

    Hej, jag har BIM 21/8. Har ett barn från ett tidigare förhållande och detta kommer bli sambons första barn. Detta är dock vårt första försök så har inte så stora förhoppningar :) tänkte ta ett test den 19/8 då jag fyller år, skulle vara en riktigt fin present!

  • Anonym (Hoppfull)

    Vad roligt!! Samma här, första månaden som vi försöker :) känner du nåt eller så? :)

    Jag vill mest att dagarna ska gå så man får testa ^^ kommer förmodligen göra de både en å två gånger ^^

  • Anonym (Filuren)

    Härligt! :) nä jag känner inget speciellt är ju trots allt Bara 3 dagar sen ägglossning :) men jag hoppas på att det kan smyga fram lite symtom under kommande vecka! Längtar också tills man kan testa haha. Känner du någonting? :)

  • Anonym (Hoppfull)

    Nej jag kännet inget alls ^^ bara vänta å se, ömma bröst har jag ju alltid mellan ägglossning och mens så de är svårt att veta :p

  • Anonym (Filuren)

    Ja det ska bli spännande att se om det visar något! :) idag har det ilat och pirrat nere i äggstockarna typ, men kan ju vara vad som helst. Är ju så tidigt ännu :)

  • Anonym (Hoppfull)

    Jag plussade idag med ett test från apoteket upp till 6 dagar innan mens :D

  • Anonym (Filuren)

    Wow grattis!! Det var tidigt! Vilken dag efter ägglossning är du? :D

  • Anonym (Hoppfull)

    Tack!! Jätteglad :D

    Inte tagit något äl test men enligt appen är det äl+10 idag :) dagarna innan höll vi igång en del med så de kan ju vart ett par dar till:)

  • Anonym (Filuren)

    Okej, grattis igen! Hoppas verkligen att jag också får plussa :D längtar till söndag då jag ska testa! Då borde jag var på äl+10 som minst :)

  • Anonym (Filuren)


    Äl+10 idag och testet stirrar hånfullt tillbaka på mig :/ känns som att det inte tagit sig denna gång. Vi får prova pånytt vid nästa ägglossning helt enkelt.
Svar på tråden BIM 20/8