• lindamedkatten123

    Är svarta män bättre i sängen?

    Tjejer, vad tycker ni? Min erfarenhet är att det såklart skiljer från person till person, men att svarta killar överlag är mycket bättre. Har till viss del med storleken att göra men inte bara. Är jag ensam om detta?

    Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Är svarta män bättre i sängen?
  • Mongoliet
    lindamedkatten123 skrev 2018-08-11 18:38:42 följande:

    Tjejer, vad tycker ni? Min erfarenhet är att det såklart skiljer från person till person, men att svarta killar överlag är mycket bättre. Har till viss del med storleken att göra men inte bara. Är jag ensam om detta?


    Som kille kan jag säga att svarta tjejers fittor är annorlunda än andras. Där blir liksom ett sug & tryck inuti som inte går att jämföra med andras. Inte märkligt om olika raser har olika ?skills? rent generellt. Latinas & svarta är kåtare rent generellt bland tjejer.
  • Anonym (svart tjej)
    Mongoliet skrev 2018-08-11 18:51:25 följande:

    Som kille kan jag säga att svarta tjejers fittor är annorlunda än andras. Där blir liksom ett sug & tryck inuti som inte går att jämföra med andras. Inte märkligt om olika raser har olika ?skills? rent generellt. Latinas & svarta är kåtare rent generellt bland tjejer.


    Är det verkligen så? Jag e en svart tjej och det e första gången jag hör det där om att det skulle va ett sug, tryck inuti som du skriver.
  • Anonym (Nej.)

    Nej. Men vissa av den har så jävla stora kukar.

  • Mongoliet
    Anonym (svart tjej) skrev 2018-08-11 21:14:21 följande:

    Är det verkligen så? Jag e en svart tjej och det e första gången jag hör det där om att det skulle va ett sug, tryck inuti som du skriver.


    Alla vita killar vet det & vi vet att vi aldrig kan få den känslan av en vit tjejs fitta. Alla andra saker i själva sexet är ju individuellt på hela jorden men just den grejen är speciell med svarta tjejer. Den är 100%ig.

    Vilket land är du ifrån?
  • Anonym (svart tjej)
    Mongoliet skrev 2018-08-11 21:17:19 följande:

    Alla vita killar vet det & vi vet att vi aldrig kan få den känslan av en vit tjejs fitta. Alla andra saker i själva sexet är ju individuellt på hela jorden men just den grejen är speciell med svarta tjejer. Den är 100%ig.

    Vilket land är du ifrån?


    Ok, så alla vita killar/män vet det här? För mig e det som sagt nytt... :)

    Jag har afrolatinskt ursprung.
  • Mongoliet
    Anonym (svart tjej) skrev 2018-08-11 21:59:19 följande:

    Ok, så alla vita killar/män vet det här? För mig e det som sagt nytt... :)

    Jag har afrolatinskt ursprung.


    Alla vita män som har haft sex med alla dess färger. Önskar att jag hade en svart flickvän med en latinskas hjärta & en slavisk tjejs hjärna.
  • Mongoliet
    Anonym (svart tjej) skrev 2018-08-11 21:59:19 följande:

    Ok, så alla vita killar/män vet det här? För mig e det som sagt nytt... :)

    Jag har afrolatinskt ursprung.


    Blir ju nyfiken på vilket afrolatinskt land du kommer ifrån. Lusomundo är ju de finaste som finns. Är du ifrån den världen?
  • Anonym (svart tjej)
    Mongoliet skrev 2018-08-11 22:56:58 följande:

    Alla vita män som har haft sex med alla dess färger. Önskar att jag hade en svart flickvän med en latinskas hjärta & en slavisk tjejs hjärna.


    Varför en slavisk tjejs hjärna?
    Mongoliet skrev 2018-08-11 22:59:52 följande:

    Blir ju nyfiken på vilket afrolatinskt land du kommer ifrån. Lusomundo är ju de finaste som finns. Är du ifrån den världen?


    Med afrolatinskt ursprung menar jag svarta i Latinamerika & i mitt fall Venezuela.
  • Mongoliet
    Anonym (svart tjej) skrev 2018-08-12 01:32:31 följande:

    Varför en slavisk tjejs hjärna?Med afrolatinskt ursprung menar jag svarta i Latinamerika & i mitt fall Venezuela.


    Slaviska tjejer är de smartaste. Älskar Venezuela, det känns som mitt 2:a-land. Bott i Caracas & Choroni är min strand. Dansat salsa på El mani es asi, chevere y pinga. Hade du varit singel hade jag önskat att vi sågs och snackade lite.
Svar på tråden Är svarta män bättre i sängen?