• Mongoliet

    Cellospelande snyggt fetto

    Jag tillhör snyggkategorin på Tinder vilket innebär att jag får nästintill bara upp sanslöst vackra tjejer i mitt flöde & således bara sanslöst vackra matchningar.

    För att jag inte ska låta självgod så kan jag säga att på Badoo får jag sällan matchningar överhuvudtaget & får jag meddelande så är det från fula 3-barnsmammor som har dessa barnen med 4-5 olika pappor, ni fattar. Lågvatten.

    Eftersom jag nu vant mig vid alla dessa objektivt snygga skönheter på Tinder så regerade min hjärna istället på ett fetto som spelade cello. Så jävla sexig alltså.

    - Är det annorlundaheten som gör detta med mig? Den omvända annorlundaheten? Skillnaden med fettot blir att hon kommer inte att spela några spel utan kommer att ha en intelligent ordentlig kommunikation & hon kommer att vara mån om mig, sexuellt aktiv med mig och ge mig kärlek. Spelar allt detta undermedvetna in i min bedömning av hennes skönhet. Är mitt behov av kärlek så pass stort att hon får en annorlunda bedömning.

    Med vänlig hälsning,

    Förvillad

  • Svar på tråden Cellospelande snyggt fetto
  • Mantrasina

    Får hon reda på att du kallat henne fetto lär det inte bli nåt av det alls, oavsett vad anledningen till ditt intresse är...

  • Mongoliet
    Mantrasina skrev 2018-08-12 00:06:38 följande:

    Får hon reda på att du kallat henne fetto lär det inte bli nåt av det alls, oavsett vad anledningen till ditt intresse är...


    Tror att du har fel eftersom jag skrev till henne att jag är inte van att bli attraherad av feta tjejer men att hon gör mig superattraherad. Hon svarade att hon inte brukar gilla män som säger att hon normalt inte är deras typ men eftersom jag är så snygg & verkar smart och spännande så gör hon ett undantag & vill veta mer om mig. Ärliga båda 2 alltså. Tror på detta på något vis.
  • Coccolina

    Det finns folk som har något utan att vara traditionellt snygga. Något i deras personlighet och sätt att röra sig som lockar trotts tydliga utseende mässiga skavanker.

    Ibland är det något som funkar på alla ibland något som bara klickar hos just en själv...

    Du kan inte gå runt och kalla henne fetto dock... en sak eventuellt att du sagt att hon är fet en gång till henne, en helt annan att säga det till andra eller även säga det till henne gång på gång.

    Ge henne en chans men försök inte ändra henne. Hitta något du tycker är vackert med henne och koncentrera dig på att lyfta fram det. För alla behöver få höra att de är vackra ibland!

    Och framförallt, om ni blir ett par får du aldrig skämmas över henne...

    Lycka till och njut av livet! Men behandla de omkring dig med respekt!


    I'm not crazy... My reality is just diffrent than yours....
  • Tow2Mater
    Mongoliet skrev 2018-08-12 00:17:52 följande:
     Hon svarade att hon inte brukar gilla män som säger att hon normalt inte är deras typ men eftersom jag är så snygg & verkar smart och spännande så gör hon ett undantag & vill veta mer om mig.
    He he; ja hon verkar ju absolut smartare än dig, och verkar ha humor; dejta och ser vart det leder!
  • Minimalen

    3-barnsmammor som har barnen med 4 - 5 olika pappor. Du måste ha sovit igenom både biologilektionerna och lektionerna i sex och samlevnad.

  • Mongoliet
    Coccolina skrev 2018-08-12 04:04:15 följande:

    Det finns folk som har något utan att vara traditionellt snygga. Något i deras personlighet och sätt att röra sig som lockar trotts tydliga utseende mässiga skavanker.

    Ibland är det något som funkar på alla ibland något som bara klickar hos just en själv...

    Du kan inte gå runt och kalla henne fetto dock... en sak eventuellt att du sagt att hon är fet en gång till henne, en helt annan att säga det till andra eller även säga det till henne gång på gång.

    Ge henne en chans men försök inte ändra henne. Hitta något du tycker är vackert med henne och koncentrera dig på att lyfta fram det. För alla behöver få höra att de är vackra ibland!

    Och framförallt, om ni blir ett par får du aldrig skämmas över henne...

    Lycka till och njut av livet! Men behandla de omkring dig med respekt!


    Självklart nämnde jag hennes storlek en gång och aldrig mer. Skulle aldrig vilja ändra henne eftersom det klär henne ju att att se ut som hon gör. Fantasiskt hår och älskar klänning vilket ofta snygga feta människor har.
  • Mongoliet
    Dr Nail skrev 2018-08-12 05:01:44 följande:

    "Annorlundahet"? Invandrare, lär dig svenska, det finns inget ord som heter så!


    Jag har sagt det ordet i hela mitt långa svenska liv så visst finns ordet även om det bara är jag som säger så. Finns det ett bättre ord än det menar för vad jag vill ha sagt?
  • Mongoliet
    Minimalen skrev 2018-08-12 06:05:34 följande:

    3-barnsmammor som har barnen med 4 - 5 olika pappor. Du måste ha sovit igenom både biologilektionerna och lektionerna i sex och samlevnad.


    Inte sovit men hade blivit skickad till OBS-klassen. Det var ett försök att beskriva WT-mammor. Ett försök till underhållning.
Svar på tråden Cellospelande snyggt fetto