• Anonym (kundensrätt)

    Man, uppskattar du skamliga förslag?

    Kvinnor uppskattar inte skamliga förslag.
    Men män...FlörtTungan ute

    Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Man, uppskattar du skamliga förslag?
  • Smecker

    Går inte att rösta. Skamliga förslag från kvinnor jag vill ligga med är helt okej. Skamliga förslag från kvinnor jag inte vill ligga med är totalt ointressant.


    Är du bara pantad, eller är du dum i huvudet på riktigt?
  • Anonym (kundensrätt)
    Smecker skrev 2018-08-12 09:31:26 följande:

    Går inte att rösta. Skamliga förslag från kvinnor jag vill ligga med är helt okej. Skamliga förslag från kvinnor jag inte vill ligga med är totalt ointressant.


    Då röstar du på första alternativet såklart.
    Annars är det bara dålig ursäkt. Ungefär som att inte rösta i höstens val. "Finns inga bra partier att rösta på"
  • Anonym (Hona)
    Anonym (kundensrätt) skrev 2018-08-12 09:37:12 följande:
    Då röstar du på första alternativet såklart. Annars är det bara dålig ursäkt. Ungefär som att inte rösta i höstens val. "Finns inga bra partier att rösta på"

    Fast i så fall har du fel om kvinnor. Klart att vi uppskattar att den vi vill ligga med talar om att hen vill detsamma!
  • Anonym (kundensrätt)
    Anonym (Hona) skrev 2018-08-12 09:44:29 följande:

    Fast i så fall har du fel om kvinnor. Klart att vi uppskattar att den vi vill ligga med talar om att hen vill detsamma!
    Hen? I Sverige säger vi man eller kvinna, kille eller tjej. Inget hönseri här inte Demon
  • Anonym (SD 2018)
    Smecker skrev 2018-08-12 09:31:26 följande:

    Går inte att rösta. Skamliga förslag från kvinnor jag vill ligga med är helt okej. Skamliga förslag från kvinnor jag inte vill ligga med är totalt ointressant.


    Är man vild och skild måste alla förslag anses okej.
  • Anonym (SD 2018)
    Anonym (kundensrätt) skrev 2018-08-12 09:51:02 följande:

    Hen? I Sverige säger vi man eller kvinna, kille eller tjej. Inget hönseri här inte 


    Tack!
  • Anonym (meto)

    En värld där vi män hade fått fler skamliga förslag hade varit kul. Tungan ute
    Både från kvinnor som man hade kunnat tänka sig ha sex med och inte ha sex med.

  • Anonym (SD 2018)
    Anonym (meto) skrev 2018-08-12 10:24:50 följande:

    En värld där vi män hade fått fler skamliga förslag hade varit kul. 

    Både från kvinnor som man hade kunnat tänka sig ha sex med och inte ha sex med.


    Två fördelar med det är att de flesta då inte hade tagit illa upp (undantag #1 och liknande med henne) så som kvinnor har gjort av skamliga förslag från män. En annan är att en ny omvänd Metoo-kampanj aldrig skulle bli av. Passande nick du har.
  • Anonym (T)
    Anonym (kundensrätt) skrev 2018-08-12 09:51:02 följande:

    Hen? I Sverige säger vi man eller kvinna, kille eller tjej. Inget hönseri här inte 


    Hen är ett utmärkt och användbart ord om man är förmögen att använda ett modernt språk. Det är såklart inte alla.
  • Fluffis
    Anonym (kundensrätt) skrev 2018-08-12 09:51:02 följande:

    Hen? I Sverige säger vi man eller kvinna, kille eller tjej. Inget hönseri här inte 


    Välkommen till 2018, incel. :)-
Svar på tråden Man, uppskattar du skamliga förslag?