• rosarosett123

    Avstannad graviditet?

    Någon här inne som haft en avstannad graviditet? vad hade ni för symtpom, om den är avstannad sänks/ höjs inte HCG mer eller..?

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2018-08-12 11:01
    ni behöver inte ha haft de för å svara utan också om ni vet om det.

  • Svar på tråden Avstannad graviditet?
  • Kronärtskockan

    Jag hade ett ma i november förra året, hade en stark dålig magkänsla och mina ömmande bröst var inte ömma längre. Men gravsymptom kan komma och gå utan att nåt är fel. Är gravid igen nu i vecka 29 och har knappt haft ett enda symptom sen plusset

  • Jag är bara jag

    Ja,, minst 3. Hade inga symptom alls vilket jag haft vid fullgångna graviditeter. HCG var lägre vid MA v.14 än vid nästa som gick vägen så det var ett tydligt tecken, men det visste jag inte då.

  • rosarosett123

     Ok, ja jag var där igen på ultraljud o hcgtest. dock ser dem inte så mycket på ultraljudet :( men är ganska tidigt gången tycker dem borde se ngt mer dock. Dem mätte HCG och har fördubblats på två dagar, så risken för missfall är lite mindre just nu -(läget kan ju ändras..) ska dit igen om två veckor :(

  • rosarosett123

    Jo hjärtat slår osv nu så ser normalt ut. Tyvärr mår jag väldigt illa spyr konstant.

  • UndrandeSökare
    rosarosett123 skrev 2018-08-31 13:08:14 följande:

    Jo hjärtat slår osv nu så ser normalt ut. Tyvärr mår jag väldigt illa spyr konstant.


    Köp Sea band på Apoteket, de fick bort allt mitt gravidillamående när jag bar dem på vardera handled dygnet runt.

    Funkar inte det, så köp receptfria Postafen, de är mot åksjuka men fingerar mot gravidillamående också.

    Funkar inte heller det så besök en läkare och få Lergigan comp utskrivet.
Svar på tråden Avstannad graviditet?