• Anonym (I)

    Blir tokig

    Hej, jag har en sambo sedan några år tillbaka, i början var vårat sexliv frid och fröjd!

    Nu är läget så att jag inte tänder på honom längre. Började med höga krav om vad jag ska göra med honom, vad HAN vill ha. Han tjatar hål i huvudet på mig om att vi ska ha sex, annars kommer inte vårat förhållande hålla. Han köper hen sexleksaker (som han vill att jag ska ha i analen, själv vägrar han. Jag ställer inte upp) maskerad kläder i för små storlekar (vilket jag känner mig kränkt av då han vet att jag inte har kroppsformen för det) vilket absolut inte höjer min självkänsla över huvudtaget.

    Jag gör istort sett allt hemma, plus att jag jobbar 100%. Ibland händer det att han diskar och tar ut sopor. Men städar aldrig trots att jag sagt till att jag behöver faktiskt hjälp med hushållssysslorna. Han har ingen förståelse när han har behandlat mig som skit och jag har blivit ledsen och besviken och behöver få tid till att tänka så tror han att han ska få belöning i form av sex likt förbannat.

    Innan jag ens han bearbeta senaste incidenten så fick jag reda på att jag väntar vårat 1:a gemensamma barn, sen så somnade en nära anhörig till mig in, och jag har varit så ledsen och stressad över hela situationen.

    Jag har förklarat för honom hur jag mår just nu.

    Likt förbannat, slänger han en maskerad dräkt på sängen och vill att jag ska dra på mig den för 1 kväll bara för att låta han njuta. Han skiter fullständigt i vad jag tycker om det. Självklart vägrade jag och slängde den åt h*lvete.

    Hur ska jag få honom att respektera mig och mina känslor?

  • Svar på tråden Blir tokig
  • Godisbuske

    Oj .. Vad tokigt allt blev. Blir nog bra när barnet kommer tror. Då har han ändrat sig till det bättre och blir vanlig igen. Ja en familjefar helt enkelt. Har ni tänkt ut något namn ännu ?

  • Anonym (I)

    Nej jag tror inte att det blir bättre när barnet kommer...Detta va absolut ingenting planerat, utan det hände trots p-piller. Jag har gått i tankarna om att göra abort, fast jag tror inte jag skulle klara av det...ta en paus från honom och kanske börja om. Jag är så kluven, vet inte alls vad jag vill längre.... nej, är så pass tidigt i graviditeten så har inte vågat fundera på namn än ????

  • Cunnilingus18
    Anonym (I) skrev 2018-08-12 18:07:02 följande:

    Nej jag tror inte att det blir bättre när barnet kommer...Detta va absolut ingenting planerat, utan det hände trots p-piller. Jag har gått i tankarna om att göra abort, fast jag tror inte jag skulle klara av det...ta en paus från honom och kanske börja om. Jag är så kluven, vet inte alls vad jag vill längre.... nej, är så pass tidigt i graviditeten så har inte vågat fundera på namn än ????


    Låter faktiskt inget vidare och tyvärr så känns det som att du kommer få det ännu värre när barnet kommer ut, om han beter sig som han gör nu. Han lär nog knappast göra mer hemma då heller och då har ni även en liten bebis att ta hand om, vilket är ett heltidsjobb, tro mig..

    Jag kan ju bara bilda mig en uppfattning om vad du skrivit här, men med den faktan jag har så hade jag nog funderat lite till på abortalternativet, om du nu ändå är väldigt tidigt i graviditeten?
  • Anonym (Suck.)
    Godisbuske skrev 2018-08-12 17:49:17 följande:

    Oj .. Vad tokigt allt blev. Blir nog bra när barnet kommer tror. Då har han ändrat sig till det bättre och blir vanlig igen. Ja en familjefar helt enkelt. Har ni tänkt ut något namn ännu ?


    Har du ingen annan (kanske lite mer uppbygglig) hobby du kan ägna dig åt än att i tråd efter tråd skambelägga kvinnor för att deras karlar beter sig som rövar? Det börjar bli en aning tröttsamt.
  • Anonym (??? kärlek?)
    Anonym (I) skrev 2018-08-12 18:07:02 följande:

    Nej jag tror inte att det blir bättre när barnet kommer...Detta va absolut ingenting planerat, utan det hände trots p-piller. Jag har gått i tankarna om att göra abort, fast jag tror inte jag skulle klara av det...ta en paus från honom och kanske börja om. Jag är så kluven, vet inte alls vad jag vill längre.... nej, är så pass tidigt i graviditeten så har inte vågat fundera på namn än ????


    Det var ju riktigt synd att du blev gravid med honom. Han låter inget vidare. Du förstår att ett barn kommersiella att lösa något. Du får nog förbereda dig på att bli ensamstående med baby. Din historie låter väldigt trist. Hoppas du redan ut det.
  • Anonym (??? kärlek?)

    (kommer inte, och redar ut det skulle det stå)

  • Anonym (I)
    Mongoliet skrev 2018-08-12 19:15:24 följande:

    Vad hade han maskerat dräkten med?


    Maskeringstejp begriper du väll.
  • Anonym (I)
    Cunnilingus18 skrev 2018-08-12 19:05:10 följande:

    Låter faktiskt inget vidare och tyvärr så känns det som att du kommer få det ännu värre när barnet kommer ut, om han beter sig som han gör nu. Han lär nog knappast göra mer hemma då heller och då har ni även en liten bebis att ta hand om, vilket är ett heltidsjobb, tro mig..

    Jag kan ju bara bilda mig en uppfattning om vad du skrivit här, men med den faktan jag har så hade jag nog funderat lite till på abortalternativet, om du nu ändå är väldigt tidigt i graviditeten?


    Det känns som sagt att det tyvärr inte kommer att bli bättre....känner mig så fruktansvärt hemsk när jag ens tänker tanken på abort bara....

    Vet inte igentligen inte om man ska säga att v.11 är tidigt eller inte men.. jag fick reda på det i v.9, haft blödningar osv. Som jag trodde var mens men uppenbarligen så äre en liten där inne.

    Jag trorndig till 100% när du säger att det är ett heltidsjobb, det förstår jag. Skulle det ändå bli så att jag väljer att behålla, så har jag min mamma, pappa, syster och knoddens farmor & farfar till hjälp iallafall... Alltså de här är så fruktansvärt jobbigt!
  • Anonym (I)
    Anonym (??? kärlek?) skrev 2018-08-12 19:28:49 följande:

    Det var ju riktigt synd att du blev gravid med honom. Han låter inget vidare. Du förstår att ett barn kommersiella att lösa något. Du får nog förbereda dig på att bli ensamstående med baby. Din historie låter väldigt trist. Hoppas du redan ut det.


    Jag fattar att ett barn verkligen inte är en lösning på problemet och man skaffar inte barn för att tro att allt ska bli bättre heller. Så blåst är jag inte. Utan det här vart trots p-piller, jag fick reda på det i v.9 och under den tiden hade jag även mens, trodde jag. Har/hade inga symtom på graviditet, utan testade av en slump, ifall att liksom. Och vist, 4 gravtest kan inte visa fel.

    Väljer jag trots allt att behålla barnet, så vist då får jag bli ensamstående men jag har min familj & han's familj som stöd.
Svar på tråden Blir tokig