• Hellan

    Hjälp med ett BeSafe iZi Go X1

    Är det någon mer än vi som köpt BeSafes babyskydd iZi Go X1?!

    Vi har vårat nyinköpta ståendes i basen i bilen i väntan på att bebis ska komma, och för en vecka sedan upptäckte jag att solskyddet släppt från plast skärmen i framkant. Kontaktade då butiken vi köpt det i och de har i sin tur kontaktat BeSafe, där har vi inte fått något svar ännu. Men hon i butiken kollade och sa att på den i butiken satt tyget bara med dubbelhäftande kardborreband, MEN när jag kollar på vårt tycker jag att det ser ut som att det även ska sitta med en plaststräng i en skåra/ ett U i plasten. Tänkte höra om någon som har kanske kan kolla på sitt hur det ser ut där!


    BF 18/9 2018
  • Svar på tråden Hjälp med ett BeSafe iZi Go X1
  • Anonym (F)

    Om man är VIP (vilket man blir genom att regga babyskyddet) så tar besafe direkt på sig alla åtaganden och ni slipper gå via affären. Ring 036-181690 imorgon så får ni svar på en gång. Vi hade problem med bältet på en större stol och det åtgärdades på mindre än ett dygn!

  • Hellan
    Anonym (F) skrev 2018-08-28 02:16:34 följande:

    Om man är VIP (vilket man blir genom att regga babyskyddet) så tar besafe direkt på sig alla åtaganden och ni slipper gå via affären. Ring 036-181690 imorgon så får ni svar på en gång. Vi hade problem med bältet på en större stol och det åtgärdades på mindre än ett dygn!


    Tack för tipset. Men butiken har redan bytt ut det mot ett nytt.

    Försökte bli VIP men då skulle man ju fylla i bebisens födelse data och det är ju svårt att göra det innan den kommit.
Svar på tråden Hjälp med ett BeSafe iZi Go X1