• Ingenvetriktigt

    Humör åt helvete????

    Jag vet ej vad grejen är...

    Jag har alltid haft lite problem med aggrigation som jag ärvt från min mamma, men inget mer än det. Dock just nu så har mitt humör varit riktigt mycket upp och ner, går från glad till svin arg eller ledsen. Som exempel jag har världens bästa pojkvän och vi har det riktigt bra men innan vi ens hade nåt så tappde han oskulden med min (fd) bästa vän och jag med hans bästa vän (konstig historia) men inget hände med nån efter det förutom en vecka senare bara så blev vi en grej å har varit tillsammans nu sen i maj och det har blivit seriöst. Han har glömt det och tänker knappt på det, men det stör mig så mycket att jag kan börja bråka med han om det som en impuls å då blir han ju arg och sen efter när jag ?lugnat mig? och tänker efter så blir jag riktigt ledsen och känner mig så dum för att det var onödigt och jag gjorde han ledsen och arg. Problemet är att detta händer upprepande gånger å jag vet bara ej varför jag inte kan släppa det när det hände för så länge sen och dom inte ens pratar eller känner varandra liksom. Likadana händelsen händer väldigt ofta med tex familjen också då de är gamla saker som på nåt sätt bara ligger och stör mig som egentligen är redan löst eller glömt men jag kan inte släppa det och det blir bara bråk.

    Och hela tiden mår jag typ dåligt jag är antingen ledsen eller arg utan någon anledning...

    Tycker att det är riktigt jobbigt för vet att detta kan förstöra massa relationer med folk mm så skulle bara vilja veta om nån annan känt liknande eller nån som har nån hjälp eller tips på vad jag kan göra, kan tilllägga att jag började med p-piller för typ ett halvår sedan och början mådde jag skit sen trodde jag att det typ gick över men vet inte riktigt har kännt mig riktigt konstig men vet ej om det bara är sån här jag är eller om det är pga p-pillerna

Svar på tråden Humör åt helvete????