• Anonym (Kaffedraken)

    Mor som ”sätter stopp” för sin sons KK-relation, vanligt?

    Så ledsen då min KK:s mor ?satte stopp? för vår relation. Jag är gift kan tilläggas men har inget sex med min man. Min KK är en vuxen ungkarl, 36 år.

    Hon blev bedragen av sin exman (min KK:s far) som gifte om sig med älskarinnan.

    Min KK vill gärna fortsätta ses tydligen men inte mamman då dem är extremt nära varandra och talar flera ggr om dagen i telefonen och sover över hos varandra.

  • Svar på tråden Mor som ”sätter stopp” för sin sons KK-relation, vanligt?
  • Anonym (Kaffedraken)

    Hon verkar ju vara en klok kvinna som tycker att sonen ska hålla sig borta från gifta kvinnor. Känns som en sund värdering.

    Din värderingar känns däremot inte lika sunda.

  • Anonym (Kaffedraken)

    Kanske svårt för en mor, att acceptera att hennes dotter är en " hora,"som inte tar betalt? För kk. Är väl dem som vill ha sex, fast det är gratis? Tänk på at ni kanske tillhör 2 olika generationer?

  • Anonym (Kaffedraken)
    Anonym (herregud!) skrev 2018-08-13 20:15:25 följande:

    Kanske svårt för en mor, att acceptera att hennes dotter är en " hora,"som inte tar betalt? För kk. Är väl dem som vill ha sex, fast det är gratis? Tänk på at ni kanske tillhör 2 olika generationer?


    Detta min KK:s mor jag talat om. Hennes son var min KK. Vaddå tjänst?
  • Anonym (Kaffedraken)
    Anonym (herregud!) skrev 2018-08-13 20:15:25 följande:

    Kanske svårt för en mor, att acceptera att hennes dotter är en " hora,"som inte tar betalt? För kk. Är väl dem som vill ha sex, fast det är gratis? Tänk på at ni kanske tillhör 2 olika generationer?


    Menar du att min KK:s mor tycker sin son är prostituerad?
  • Anonym (Kaffedraken)
    Anonym (herregud!) skrev 2018-08-13 20:15:25 följande:
    Kanske svårt för en mor, att acceptera att hennes dotter är en " hora,"som inte tar betalt? För kk. Är väl dem som vill ha sex, fast det är gratis? Tänk på at ni kanske tillhör 2 olika generationer?



  • Anonym (Kaffedraken)
    Anonym (herregud!) skrev 2018-08-13 20:15:25 följande:

    Kanske svårt för en mor, att acceptera att hennes dotter är en " hora,"som inte tar betalt? För kk. Är väl dem som vill ha sex, fast det är gratis? Tänk på at ni kanske tillhör 2 olika generationer?


    Haha, alltså jag tycker att otrohet är förkastligt men att likställa ett kk-förhållande med prostitution är löjeväckande. Två vuxna människor får lov att ha sex med varandra om de vill, så fungerar det iaf i Sverige.
  • Anonym (Kaffedraken)

    Good riddance, tycker jag. Killen är ju nästan 40! Och låter mamsen diktera vem han ligger med. Fan va tragiskt.

  • Anonym (Kaffedraken)
    Anonym (Sofie) skrev 2018-08-13 20:21:33 följande:

    Good riddance, tycker jag. Killen är ju nästan 40! Och låter mamsen diktera vem han ligger med. Fan va tragiskt.


    När min KL och jag var på caféer och restauranger osv SMS:ade alltid hans mor med tips om var det fanns unga tjejer utan barn, vad han gjorde osv. Hon var som klister på honom.

    Gick inte en enda gång utan att vi ?stördes? av mammans samtal eller SMS.

    Man förstår lite varför hon blev lämnad...säkert jobbig mot son exman och gnällig.

    När min KK och sin mamma åkte till Italien en vecka på semester nyligen sov dem i samma säng! Som sagt, han är 36 år.
  • Anonym (Kaffedraken)
    Anonym (Vanligt?) skrev 2018-08-13 20:34:28 följande:

    När min KL och jag var på caféer och restauranger osv SMS:ade alltid hans mor med tips om var det fanns unga tjejer utan barn, vad han gjorde osv. Hon var som klister på honom.

    Gick inte en enda gång utan att vi ?stördes? av mammans samtal eller SMS.

    Man förstår lite varför hon blev lämnad...säkert jobbig mot son exman och gnällig.

    När min KK och sin mamma åkte till Italien en vecka på semester nyligen sov dem i samma säng! Som sagt, han är 36 år.


    Och hur kan mamsen tro att någon tjej kommer vilja stå ut med sonen (och henne) i nåt mer än ett kk-förhållande? Vem vill ha ens vuxne partners mamma som ett plåster på sig 24/7? Helt stört!
  • Anonym (Kaffedraken)

    Alltså, det anmärkningsvärda är väl inte att mamman ogillar ert KK-förhållande, utan att din KK låter henne styra över hans liv. Känns som att navelsträngen inte är klippt riktigt... Känns för min del avtändande... Vad ser du hos honom...?

Svar på tråden Mor som ”sätter stopp” för sin sons KK-relation, vanligt?