• vech42
    Äldre 13 Aug 22:04
    1011 visningar
    6 svar
    6
    1011

    Kvinna kallade mig för horunge för att jag var snäll

    Hej,

    jag är utomlands, jag snackade med en rätt snygg kvinna som är minst 10 år äldre än mig, hon var med sin kvinnliga kompis, jag hörde henne säga en sak i hennes språk och eftersom att jag kan rätt många språk förstod jag delvis.

    Nu frågade jag följande på hennes språk:

    "Hej, jag är ny här och jag undrar om det finns många av oss som pratar just ******* språket"

    hon svarade "varför pratar du med mig din horunge?"

    hahaha owowwoowwowow. 

    lyssna, jag pratar med minst 8/10 varje dag och många gillar mig, men hon försöker att manipulera mig eller försöker att imponera på sin kompis, rätt snygg som jag är pratar med henne o hon får chansen att visa sig stor inför sin polare.

    fyfan.. Vad tycker du om det hon sa till mig? Speciellt när jag är snäll och startar en convo med henne, hon borde vara glad.

    varför sa hon så om du vågar vara ärlig

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2018-08-13 22:05
    Jag måste ändå medge att hon måste vara en riktig retard?

    jag undrar verkligen vad som pågår i hennes huvud.

  • Svar på tråden Kvinna kallade mig för horunge för att jag var snäll
  • Äldre 13 Aug 22:13
    #1

    Du kanske inte kan hennes språk så bra som du tror och fattade fel

  • vech42
    Äldre 13 Aug 22:23
    #2
    Tecum skrev 2018-08-13 22:13:39 följande:

    Du kanske inte kan hennes språk så bra som du tror och fattade fel


    Hahahah, nej nej. den misstaget hade jag inte gjort..... Tänkte lite samma men nä, är rätt säker på vad jag sa 99%
  • Äldre 13 Aug 23:28
    #3

    För en stund sedan pratade du med minst 100 om dagen? Du kanske inte alls är så vacker och fantastisk som du inbillar dig? Men det är ju bra med ett stort självförtroende. Jag hade också blivit knäckt, om någon kallade mig så. Nej det var inte snällt!

  • vech42
    Äldre 13 Aug 23:31
    #4
    faren skrev 2018-08-13 23:28:23 följande:

    För en stund sedan pratade du med minst 100 om dagen? Du kanske inte alls är så vacker och fantastisk som du inbillar dig? Men det är ju bra med ett stort självförtroende. Jag hade också blivit knäckt, om någon kallade mig så. Nej det var inte snällt!


    Nej jag blev inte knäckt, och jag är rätt säker på att du är en kvinna. Riktig dum är du ändå
  • Äldre 13 Aug 23:37
    #5

    Nähh, är man en far, brukar man vara man. Men du verkar väldigt osäker på dig själv? Och naturligtvis skall man inte kalla någon, för sådana hämska ord.

  • vech42
    Äldre 13 Aug 23:42
    #6
    faren skrev 2018-08-13 23:37:51 följande:

    Nähh, är man en far, brukar man vara man. Men du verkar väldigt osäker på dig själv? Och naturligtvis skall man inte kalla någon, för sådana hämska ord.


    Nej jag är inte osäker på mig själv, jag snackar med mpnga brudar då jag vill knulla fler, orkar inte hålla mig till en bara. 

    Jo jag är rätt säker på att du är en manipulativ kvinna 
Svar på tråden Kvinna kallade mig för horunge för att jag var snäll