• Äldre 14 Aug 08:13
    2143 visningar
    10 svar
    10
    2143

    Vad säger ni? Är det positivt?

    Har gjort ett test med clearblue early, tycker mig se ett stäck men vågar inte ropa hej då jag hört om så många som fått spöksträck.. Ska göra ett digitalt om någon dag men ni vet, man är otålig och vill höra med er..

  • Svar på tråden Vad säger ni? Är det positivt?
  • Äldre 14 Aug 08:25
    #1

    Jag tycker mig kunna ana något :) Ta ett nytt!

  • Ljbs
    Äldre 14 Aug 08:30
    #2

    Streck:)

  • Äldre 14 Aug 11:33
    #3

    Ta ett nytt, det är otydligt

  • Äldre 14 Aug 18:17
    #4

    Tog ett nytt test, detta är dock inte morgonurin. Ska ta ett imorgon med morgonurin också för det känns som att mina ögon spelat mig ett spratt Förvånad

  • Anonym (Mini)
    Äldre 15 Aug 06:26
    #5


    Tar för givet att detta är negativt, men varför syns konturen för plusset? Gör det alltid det?
  • Äldre 15 Aug 13:26
    #6

    Hej! Konturerna av plusset syns alltid på det digitala. Jag bröt dock upp mitt (vet att man inte ska det..) när jag fick minus och inut i såg jag ett svagt blått streck bredvid kontrollstrecket. En vecka senare plussade jag på cb digitalt (veckoindikator). Slutade dock i tidigt missfall men ge inte upp ännu, avvakta några dagar och ta sen ett digitalt med veckoindikator, då finns det inga tvivel :)

  • Äldre 15 Aug 13:39
    #7
    annahoj84 skrev 2018-08-15 13:26:10 följande:

    Hej! Konturerna av plusset syns alltid på det digitala. Jag bröt dock upp mitt (vet att man inte ska det..) när jag fick minus och inut i såg jag ett svagt blått streck bredvid kontrollstrecket. En vecka senare plussade jag på cb digitalt (veckoindikator). Slutade dock i tidigt missfall men ge inte upp ännu, avvakta några dagar och ta sen ett digitalt med veckoindikator, då finns det inga tvivel :)


    Tack snälla för svar!! Ska hem och bryta upp mitt med haha! Fast kanske är försent nu efter flera timmar? :/ ska testa igen om några dagar!

    Tråkigt att höra om ditt missfall! Var nyligen med om samma sak så jag vet hur det känns! Är väl därför man är extra nojig nu! Skönt ändå att höra att man inte är ensam! <3
  • Äldre 15 Aug 16:19
    #8

    Jag bröt isär testet nu när jag kom hem och där var kontrollstrecket, samt ett inte lika starkt men absolut synligt till streck!? Kan detta ha kommit till nu medan jag var på jobbet (eftersom man inte ska läsa av test efter så lång tid)? Och varför ska man inte bryta isär testen haha?

  • Anonym (Test)
    Äldre 15 Aug 16:23
    #9

    Det är alltid två blå streck om man bryter upp det, det är därför det inte går att avläsa ett rättvist resultat inuti ett uppbrutet test.

  • Enw
    Äldre 15 Aug 19:56
    #10

    Tycker mig se ett väldigt svagt streck.....

    Vad säger ni om denna? Fotot är taget inom tiden. Men tycker strecket ser grått ut? (Om det ens är ett streck haha). Hur fungerar det där med grå/blå streck?

    Jag är på bil-3 & använde CB snabb detektion.

Svar på tråden Vad säger ni? Är det positivt?