• Anonym (Nyfiken nervös)

    Fråga främst tilll män ang strapon

    Min sambo och jag har under något år ägnat oss åt analsex. Han tar mig. Jag tycker penetreringen är både skön och ond. När man kommit igång o vant sig är det gött men utdragningen är oftast obehaglig.

    Nu överraskade minnunderbara man mig med att kläcka ur sig hux flux att han vill ha en finger i rumpan. Fick han. Jag var noga med att vara försiktig för att inte avskräcka honom. Efter några minuter ville han ha min dildo i rumpan?? Är du helt söker svarade helt chockad. Jag höll mest o han fick trycka mot. Kom in en bra bit för att vara första gången, få häver han ur sig att han någon gång framöver vill att vi ska skaffa en strapon så att jag kan sätta på honom.

    Blev bestört men också oerhört kåt.

    Nu är jag så nervös. Jag är undergiven men tar gärna för mig när jag är på det humöret. Dock inte så att jag styr o ställer.

    Och nu förväntas jag knulla honom. Jag har aldrig knullat förut?lr ja inte som man. Jesus!!!

    Hur tycker du som man om att bli påsatt med tanke på prostata osådär?

    Hur har ni kvinnor gjort?

    Tips råd hjälp tacksamt!

  • Svar på tråden Fråga främst tilll män ang strapon
  • Anonym (Ej prövat)

    Jag har förstått att  de män som fått sin prostata stimulerad tycker att det är fantastiskt skönt. Orgasmerna blir kraftigare än vad de annars får uppleva. Så det är väl bara att pröva er fram försiktigt. Jag vet inte, men jag tänker mig att det ska vara ganska mjukt och försiktigt. Inget råknull liksom. Nådde du hans prostata också med fingret och dildon?

    Jag har inte prövat själv och aldrig fått prostatan stimulerad, men jag har förstått att det är en fantastisk möjlighet till njutning som ligger outnyttjad hos många män.

  • Anonym (Nyfiken nervös)
    Anonym (Ej prövat) skrev 2018-08-14 09:58:16 följande:

    Jag har förstått att  de män som fått sin prostata stimulerad tycker att det är fantastiskt skönt. Orgasmerna blir kraftigare än vad de annars får uppleva. Så det är väl bara att pröva er fram försiktigt. Jag vet inte, men jag tänker mig att det ska vara ganska mjukt och försiktigt. Inget råknull liksom. Nådde du hans prostata också med fingret och dildon?

    Jag har inte prövat själv och aldrig fått prostatan stimulerad, men jag har förstått att det är en fantastisk möjlighet till njutning som ligger outnyttjad hos många män.


    Måste läsa på, det har liksom aldrig varit aktuellt unna o därför inte intressant. Ska bli spännande det här:):)
  • Anonym (Man)

    Jag har samma önskan men har inte nämnt det för henne än. Tänker att du läser på lite, skaffar er en lagom, inte för liten strapon, och glidmedel och ger honom en härlig stund. Just prostatan kan vara skön att stimulera. Har gjort det på mig själv och var inte orolig över att han kanske slaknar. Det är skönt ändå. Du har ju själv tagit emot i rumpan så du vet hur det känns vid införande och penetrering. Tror du klarar detta fint. Uppdatera oss gärna.

  • Anonym (Nyfiken nervös)
    Anonym (Man) skrev 2018-08-14 11:06:15 följande:

    Jag har samma önskan men har inte nämnt det för henne än. Tänker att du läser på lite, skaffar er en lagom, inte för liten strapon, och glidmedel och ger honom en härlig stund. Just prostatan kan vara skön att stimulera. Har gjort det på mig själv och var inte orolig över att han kanske slaknar. Det är skönt ändå. Du har ju själv tagit emot i rumpan så du vet hur det känns vid införande och penetrering. Tror du klarar detta fint. Uppdatera oss gärna.


    Ska man lirka med fingret mot prostatan? Eller liksom trycka mot?

    Har sett två modeller en utan straps och en med där man kan köpa till extra dildos.

    Den med straps ser obekväm ut men den utan har en del som ska vara i mig o en i honom men hur tusan funkar d? Sitter den verkligen kvar i mig? Någon som testat?
  • Anonym (Ej prövat)
    Anonym (Nyfiken nervös) skrev 2018-08-14 10:03:53 följande:
    Måste läsa på, det har liksom aldrig varit aktuellt unna o därför inte intressant. Ska bli spännande det här:):)
    Jo, det är en jättespännande möjlighet. Konstigt egentligen att vi män har en så stor möjlighet till njutning  i ett organ som ligger dolt inne i kroppen och som "normalt" inte utsätts för stimulans. Tänk vilken upplevelse för er båda om du fick honom att komma i en kraftig prostataorgasm.  
  • Anonym (Ej prövat)
    Anonym (Man) skrev 2018-08-14 11:06:15 följande:

    Jag har samma önskan men har inte nämnt det för henne än. Tänker att du läser på lite, skaffar er en lagom, inte för liten strapon, och glidmedel och ger honom en härlig stund. Just prostatan kan vara skön att stimulera. Har gjort det på mig själv och var inte orolig över att han kanske slaknar. Det är skönt ändå. Du har ju själv tagit emot i rumpan så du vet hur det känns vid införande och penetrering. Tror du klarar detta fint. Uppdatera oss gärna.


    Har du fått orgasm när du har stimulerat dig själv på prostatan?
  • Anonym (Bikille)

    Jag har erfarenhet att bli påsatt av strapon, Fått lite olika i mig och min erfarenhet som jag tycker är skönast är om själva dildon är slät eller inte har så tydligt markerade blodådror som är hårda men bror dock på självs dildon kvalite och så! Nästa grej är att kosta på lite alltså att selen du som kvinna trär på dig är rejäl så du kan spänna åt den bra de underlättar för dig som har den på dig så den inte viks under själva knullandet, är också bättre din man då om han vill kan du utan problem köra på rejält :)

    Jag personligen Älskar att få ta emot och den som knullat mig upplever oxå enorm njutning! Och dom selarna som har en Dildo på insidan för dig som användare har då varit väldigt uppskattat an användaren när jag blivit knullad, blivit mer djuriskt då om båda njuter rejält ;)

  • Anonym (Ej prövat)
    Anonym (Bikille) skrev 2018-08-14 14:28:12 följande:

    Jag har erfarenhet att bli påsatt av strapon, Fått lite olika i mig och min erfarenhet som jag tycker är skönast är om själva dildon är slät eller inte har så tydligt markerade blodådror som är hårda men bror dock på självs dildon kvalite och så! Nästa grej är att kosta på lite alltså att selen du som kvinna trär på dig är rejäl så du kan spänna åt den bra de underlättar för dig som har den på dig så den inte viks under själva knullandet, är också bättre din man då om han vill kan du utan problem köra på rejält :)

    Jag personligen Älskar att få ta emot och den som knullat mig upplever oxå enorm njutning! Och dom selarna som har en Dildo på insidan för dig som användare har då varit väldigt uppskattat an användaren när jag blivit knullad, blivit mer djuriskt då om båda njuter rejält ;)


    Så du menar att man kan köra på rejält? Det blir inte jobbigt om man kör på för kraftigt då? Kan inte prostatan ta skada om det blir för hårda tag? 

    Hur är skillnaden mellan att bli tagen av dildo och äkta vara så att säga?
  • Anonym (Bikille)
    Anonym (Ej prövat) skrev 2018-08-14 14:34:42 följande:

    Så du menar att man kan köra på rejält? Det blir inte jobbigt om man kör på för kraftigt då? Kan inte prostatan ta skada om det blir för hårda tag? 

    Hur är skillnaden mellan att bli tagen av dildo och äkta vara så att säga?


    Ja ibland är de väldigt skönt att få bli tagen hårt men de händer ju inte så ofta och beror på humör. Är humöret rätt så är de jobbigare för den som knullar att hålla uppe tempot ;) Nej jag har då inte märkt av nåt sånt eller ens läst om de, däremot bör de skönare för då börjar de kännas mer ut i kuken :)

    Äkta vara är ju hårt men samtidigt mjukt så de är skönare tycker jag medans en dildo är mer antingen för mjuk eller för hård, hade en favorit som kändes mkt som äkta vara men den gick sönder tyvärr, använde den väldigt ofta och tyvärr inte hittat en likadan :(
  • Anonym (Ej prövat)
    Anonym (Bikille) skrev 2018-08-14 14:59:59 följande:
    Ja ibland är de väldigt skönt att få bli tagen hårt men de händer ju inte så ofta och beror på humör. Är humöret rätt så är de jobbigare för den som knullar att hålla uppe tempot ;) Nej jag har då inte märkt av nåt sånt eller ens läst om de, däremot bör de skönare för då börjar de kännas mer ut i kuken :)

    Äkta vara är ju hårt men samtidigt mjukt så de är skönare tycker jag medans en dildo är mer antingen för mjuk eller för hård, hade en favorit som kändes mkt som äkta vara men den gick sönder tyvärr, använde den väldigt ofta och tyvärr inte hittat en likadan :(
    Ok. Spännande. Kan du beskriva hur det känns att få prostatan stimulerad och hur orgasmen blir?
Svar på tråden Fråga främst tilll män ang strapon