• Anonym (?Jag)

    Är det fel att slicka en gammal fta?

    Jag är en 28 år kille som tycker att slicka mycket. Mer om gamla tanter. Det finns många som säger att jag är dm i huvudet! !

    Vad tycker ni ? Ni gamla tanter

  • Svar på tråden Är det fel att slicka en gammal fta?
  • Anonym (18 år i och för sig)

    Varför skulle det vara fel? Det skadar ingen, hade varit skillnad om du hade gillat åldern åt det andra hållet. Dvs barn. 

  • Anonym (?Jag)

    Jag menar +50 år . Det finns kvinnor som tycker om. Men många säger att jag är crazy .

  • Anonym (?Jag)

    Jag menar +50 år . Det finns kvinnor som tycker om. Men många säger att jag är crazy .

  • Anonym (?Jag)

    Jag menar +50 år . Det finns kvinnor som tycker om. Men många säger att jag är crazy .

  • Anonym (mogen damen)

    Tror ingen kvinna i 50 års åldern skulle definiera sig som "gammal tant". Inte ovanligt alls att unga män drömmer om sex med äldre kvinnor och inleder relationer med dem. Har själv haft flera unga älskare som gladeligen tagit för sig av min kropp och velat tillfredsställa mig med härliga slick.

    Visst kan vissa anse att stora åldersskillnader är tabu och främmande, men det är knappat något som får majoriteten att höja på ögonbrynen längre. Så njut av dina kvinnor om du hittar några som vill ha dig!

  • Anonym (Kvinna 35)

    28 är väl så gott som 30 dvs inte jättelångt från 50. Med tanke på att sextio är det nya fyrtio är ni i princip jämngamla.

  • Anonym (Kvinna 35)

    Hoppas att du inte använder tråden för att ragga...

  • Anonym (Kvinna 35)

    Omformulera dig och lycka till! Män som går igång på äldre är det sexigaste som finns...

  • Anonym (ASG)

    Jag har några år kvar till 50, men är långt ifrån tant. Så... Näh, den här fittan hade du inte fått komma nära!

  • Anonym (?Jag)
    Anonym (mogen damen) skrev 2018-08-15 10:47:13 följande:

    Tror ingen kvinna i 50 års åldern skulle definiera sig som "gammal tant". Inte ovanligt alls att unga män drömmer om sex med äldre kvinnor och inleder relationer med dem. Har själv haft flera unga älskare som gladeligen tagit för sig av min kropp och velat tillfredsställa mig med härliga slick.

    Visst kan vissa anse att stora åldersskillnader är tabu och främmande, men det är knappat något som får majoriteten att höja på ögonbrynen längre. Så njut av dina kvinnor om du hittar några som vill ha dig!


    Tack . Jag själv känner bra när jag är med en gammal kvinna. Jag kommer absolut att njuta. Hur gammal är du?
  • Anonym (Hygglo)
    Anonym (Kvinna 35) skrev 2018-08-15 11:02:49 följande:

    28 är väl så gott som 30 dvs inte jättelångt från 50. Med tanke på att sextio är det nya fyrtio är ni i princip jämngamla.


    Haha ja så är det väl!!
  • Anonym (?Jag)
    Anonym (Hygglo) skrev 2018-08-15 11:52:25 följande:

    Haha ja så är det väl!!


    Jag absolut. Är du 35 ?
  • Anonym (Hygglo)
    Anonym (?Jag) skrev 2018-08-15 13:31:32 följande:

    Jag absolut. Är du 35 ?


    Nej...är 54
Svar på tråden Är det fel att slicka en gammal fta?